Compania PhoenixY produce pufuletii Gusto inca de la jumatatea anilor `90 si exporta in prezent in peste 20 de tari, din Europa, dar si in Dubai, Statele Unite, Australia, Noua Zeelanda si, mai nou, in Indonezia.

"Ne-am orientat catre export, initial catre tarile unde sunt milioane de romani. Plecand din tara, romanii au luat din obiceiurile de consum, pe care le-au transmis si localnicilor. Apoi ne-am extins in peste 20 de tari. Acest lucru a necesitat, insa, multa tenacitate, pentru ca este evident ca atunci cand te prezinti in fata marilor companii, fiind o firma mica, din Baiocoi, Romania, ai de infruntat multe prejudecati", a spus Apostolescu.

Companiile straine ne spuneau ca nu suntem o companie dezvoltata la standardele impuse de ele. Opt ani am batut la usile tuturor companiilor mari, am imbunatatit firma, am ajuns sa standardizam o tehnologie, care acum este complet tehnologizata

Antreprenorul se mandreste ca dupa multa munca a reusit sa puna pufuletii Gusto pe rafturile marilor retaileri internationali, precum Spar, Aldi, Norma, Carrefour, Auchan, Rewe, Metro sau Edeka.

Citeste si:
Romanii cheltuiesc cel mai mult in online pe sejururi
Romanii cheltuiesc cel mai...

Capitalul uman, cea mai importanta resursa

"In cei 20 de ani, singura constanta in activitatea noastra a fost ca nimic nu a ramas constant, permanent am fost supusi schimbarii si provocati sa mergem din bine in mai bine.
Iar pentru toate aceste realizari, pot spune ca cel mai important capital din companie este reprezentant de oameni, cei cu care lucram si cei din afara", a spus Eliodor Apostolescu.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography