Altex inchide inca doua magazine neprofitabile

Grupul Altex, lider de vanzari pe piata de distributie de electrocasnice, electronice si produse IT&C din Romania, inchide doua magazine, in Piatra Neamt si Ploiesti, ca masura de optimizare a retelelor, potrivit datelor publicate de companie in Monitorul Oficial.

Recent, Altex a mai renuntat la alte 11 magazine situate in Dorohoi, Dragasani, Rosiori de Vede, Braila, Oradea, Baia Mare, Husi, Miercurea-Ciuc, Petrosani, Sighetu Marmatiei si Turda.

Inchiderea acestor magazine se inscrie in strategia Altex de optimizare a vanzarilor si implicit a profitabilitatii, prin renuntarea la centrele comerciale care nu aduc profit in paralel cu extinderea celor de suprafete mari precum Media Galaxy si Altex Megastore, care sunt profitabile, potrivit presedintelui Altex, Dan Ostahie.

Reteaua Media Galaxy numara in prezent 14 magazine si opereaza o suprafata de aproximativ 35.000 de metri patrati.

Dezvoltarea magazinelor de mare suprafata este si obiectivul companiei Flamingo International care are ca strategie extinderea retelei Flanco World, concept similar magazinelor Media Galaxy. Flamingo are in prezent cinci magazine Flanco World si si-a asigurat deja amplasamente pentru zece magazine noi Flanco World in 2007.

Altex a fost lider pe piata de profil in 2005 cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro. Flamingo International a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul anului trecut. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri