Brandul de cosmetice Elmiplant infiintat in Romania in anul 1992, parte din grupul Sarantis, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 298 milioane de lei, cu circa 15% mai mare fata de anul trecut, cand a inregistrat 258 milioane de lei.

Sarantis a obtinut anul trecut un profit net de 23,5 milioane lei, cifra similara cu cea inregistrata in 2015, dupa ce in 2016 a fost in scadere, mai exact 20,6 milioane lei.

Cea mai mare crestere a cifrei de afaceri inregistrata de grupul Sarantis in Romania in ultimii 5 ani a fost in 2016, cand a obtinut o cifra de 258,6 milioane lei, cu aproape 55 milioane lei mai mult fata de anul precedent.

Afacerile Sarantis Romania, grup din care face parte brandul de cosmetice Elmiplant

Incepand cu anul trecut, brandul de cosmetice Elmiplant si-a extins prezenta pe piata si a intrat in lanturile de farmacii cu o linie noua de ingrijire specializata a pielii, dedicata in exclusivitate acestui canal de distributie. Prin lansarea elmiplant Care Lab, brandul si-a crescut portofoliul de produse cu 11 unitati si estima atunci ca va inregistra datorita acestor produse o crestere anuala a cifrei de afaceri cu 5%.

Produsele au fost dezvoltate in urma rezultatelor cercetarilor si acopera trei segmente: ingrijirea tenului sensibil si atopic, predispus la iritatii si alergii, ingrijirea corpului in timpul si dupa sarcina si protectia solara.

Brandul de cosmetice Elmiplant infiintat in Romania in anul 1992, parte din grupul Sarantis, ofera un portofoliu de aproximativ 160 de produse dedicate ingrijirii pielii, distribuite la nivel national in comertul modern si traditional, dar si in canalele de distributie specializate, precum retelele de farmacii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri