Holcim Romania estimeaza o crestere a vanzarilor de betoane cu 90% fata de anul trecut, pe fondul patrunderii pe pietele din Brasov, Targu Mures, Timisoara si Campulung, precum si datorita dezvoltarii imobiliare, a informat marti compania.

"In 2006 am livrat betoane pentru proiecte diverse: ansambluri rezidentiale, cladiri de birouri, hipermarketuri si mall-uri, hale de productie, statii de alimentare si tratare a apei si spatii industriale. Proiectele de constructii in Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Satu Mare, Timisoara si Targu Mures au crescut atat in volum, cat si ca numar, Cluj-Napoca fiind orasul care a inregistrat cel mai mare volum de vanzari", a declarat, citat de NewsIn, directorul regional Betoane si Agregate Nord, Holcim Romania, Mircea Tusinean.

Statiile de betoane pe care Holcim Romania le detine si opereaza in Brasov, Campulung, Craiova, Sibiu, Pitesti si Ploiesti acopera cererea pietelor din regiunea centrala si de sud.

"In 2006, proiectele de constructii din domeniul industrial - hale industriale si unitati de productie - au fost pe primul loc atat ca volum, cat si ca numar, fiind urmate de proiecte pentru construirea de centre comerciale si parcuri industriale, cladiri de birouri, infrastructura si locuinte private. Dintre cele sase orase, Sibiul a avut ponderea cea mai mare in totalul volumului de vanzari", a explicat si directorul regional Betoane si Agregate Sud, Holcim Romania, Gabriel Mateescu.

Holcim Romania SA detine in prezent trei fabrici de ciment in Turda, Campulung si Alesd, 15 statii ecologice de betoane si patru statii de agregate. Holcim Romania are in prezent aproximativ 1.300 de angajati.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri