Toamna este, în felul ei, un nou început. Copiii se întorc pe băncile școlii, adulții își reiau activitatea, iar tu, că deținător al unui business, ai ocazia să-ți transformi afacerea într-un refugiu atrăgător pentru clienți, cu produse de toamnă și nu numai, care vor cuceri inimile clienților tăi.

Știm cu toții că trecerea de la vară la toamnă vine la pachet cu o serie de schimbări în stilul de viață al oamenilor. Zilele de plajă și serile petrecute în aer liber cedează locul serilor cozy în fața șemineului, cu o cană de ciocolată caldă sau un ceai aromat în mână. Și cum poți să te asiguri că magazinul tău este gata să îndeplinească nevoile acestor clienți în căutare de comoditate și confort?

Răspunsul este simplu: aprovizionându-te cu produse de toamnă perfecte pentru toată familia! Gândește-te la bluze călduroase, la decorațiuni în nuanțe calde și la delicatese care îi vor răsfăța pe cei mici și mari. Oferă-le clienților tăi o experiență completă de toamnă în momentul în care pășesc în magazinul tău.

Și să nu uităm de evenimentele speciale ale sezonului! Deschiderea noului an școlar și universitar sau Halloween-ul sunt doar câteva dintre momentele în care familiile se gândesc să facă o schimbare în casă sau în garderobă. De ce să nu le oferi produse care să îi ajute și să îi pregătească pentru noul anotimp?

Toamna este o perioadă magică, iar magazinul tău are potențialul să devină locul în care magia se întâmplă. Fii pregătit să dai startul cu produsele potrivite și creează o atmosferă care îi va face pe clienți să se întoarcă din nou și din nou la shopul tău de facto sau online. Fă din magazinul tău destinația perfectă pentru aprovizionarea de toamnă!

De ce ai nevoie pentru a-ți aproviziona magazinul?

Scriitorul inspirațional Orison Swett Marden spunea că: „Regula de aur pentru orice om de afaceri este următoarea: Pune-te în locul clientului.” Asta trebuie să faci și tu! Trebuie să te pui în pielea clientului și să te gândești la ceea ce îți este necesar sau ai vrea să cumperi în această toamnă. Trebuie să faci o strategie de marketing în care să implici pe toată lumea. Fă un studiu de piață și vezi care sunt interesele clienților tăi. Dacă ai un magazin de haine, de exemplu, vezi care sunt produsele cele mai căutate, în special la începutul unui nou sezon. Și pentru că în acest articol vorbim despre toamnă, în această perioadă, cu siguranță, cu toții, au nevoie de îmbrăcăminte mai groasă. Bluzele cu mânecă lungă, pantalonii, lenjeria de bumbac și șosetele sunt printre produsele cel mai des achiziționate. Dacă magazinul tău se adresează familiilor, trebuie să fii atent la acest aspect. Trebuie să îți faci aprovizionarea de la un en-gros de calitate, pentru că dorești să oferi clienților tăi tot ceea ce este mai bun. Îți recomandăm să alegi un bazar online care să-ți pună la dispoziție stocuri întregi de produse de îmbrăcăminte de damă, bărbați și pentru copii, produse de import, dar și locale, perfecte pentru a satisface orice necesitate.

Trebuie să fii atent la calitatea materialelor folosite. Nu toate produsele din magazinele en-gros oferă calitate. De aceea, ar trebui sa colaborezi numai cu furnizori care aduc marfă bună, care să nu se deterioreze după prima utilizare. Știi de ce? Pentru că dacă tu oferi un produs prost, afacerea ta va avea de suferit. Cea mai bună reclamă pe care ți-o poți face este recomandarea clientului. Cum tu, la rândul tău ești clientul unui furnizor, și îi judeci afacerea după servicii și produse, la fel va face și clientul tău. Și să știi că, în ziua de azi, clienții au devenit din ce în ce mai pretențioși. Nu degeaba se spune “Clientul nostru, stăpânul nostru”. Așadar, oferă produse bune, care să fie folosite mult timp de către cei care le cumpără și care să se plieze pe necesitățile lor, inclusiv cele legate de schimbarea anotimpurilor. Cum spuneam, alege produse vestimentare mai groase, bumbacul fiind cea mai căutată sursă în această situație.

Dacă, în schimb, vinzi produse pentru casă, atunci ar trebui să te gândești la ce nevoi au oamenii în această perioada a anului. Ei bine, avem o veste bună pentru tine. Conform statisticilor, cei mai mult își achiziționează locuințe pe timpul primăverii și verii. Asta nu înseamnă că mutarea are loc efectiv imediat. Pe timpul verii, conform acelorași statistici, oamenii își fac lucrările de renovare, fie că vorbim de schimbări capitale, fie că vorbim de mici retușuri. De cele mai multe ori, în perioada septembrie- octombrie, când vremea nu mai este prielnică renovărilor, oamenii încep să mobileze și să decoreze locuințele. Așa că acum este momentul să vii cu o ofertă nouă de mobilier, textile pentru casă și așa mai departe.

Reînnoiește-ți stocul pentru a putea oferi clienților tăi ceea ce le este necesar pentru amenajarea interioară a locuinței. Optează pentru o gamă întreagă de materiale și culori, însă îți spunem că cele mai alese în ultimii ani sunt texturile naturale de lemn și, pentru toamnă, mergi pe culori, în special pentru textile, în nuanțe de portocaliu, roșu, maro, pământiu etc.

Toate aceste lucruri înseamnă ca tu să faci studii de piață, să vezi ce caută clienții cel mai mult și să te bazezi pe ceea ce spun aceștia. Magazinele en-gros îți pot oferi o gama mare de produse, așa că îți va fi ușor să găsești un furnizor. Desigur, nu uita calitatea, asupra căreia insistăm. De asemenea, îți recomandăm ca, dacă ai găsit un en-gros care să-ți satisfacă toate nevoile, și mai ales pe cele ale clienților tăi, să rămâi fidel acelui furnizor. Chiar dacă nu are pe stoc ceea ce îți trebuie, dacă ești un client vechi, cu siguranță se va strădui să-ți aducă cele necesare.

Așadar, toamna este momentul prielnic pentru ca business-ul tău să cunoască un boom. Aprovizionează magazinul cu ceea ce cer clienții și ceea ce le este necesar. Uneori, poate că aceștia nu știu că au nevoie de un produs până nu îl văd la tine în magazin sau pe site….creează o nevoie și clientul tău va fi mulțumit. Iar asta îți va aduce o creștere semnificativă a afacerii.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri