"Pentru a fi constant mai aproape de toate categoriile de consumatori si de obiceiurile lor de consum si achizitie, Farmec continua, pe langa extinderea retelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online prin identificarea si aplicarea unor strategii care sa corespunda asteptarilor din piata. Imbunatatirea constanta a facilitatilor si serviciilor oferite, crearea unor promotii atractive, precum si listarea unor game au stat la baza cresterii vanzarilor magazinului online din primul semestru al acestui an. Pana la sfarsitul anului, avem in plan introducerea unor noi modalitati de livrare, care sa ofere clientilor solutii eficiente si mai rapide, avand posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispozitie de companiile de curierat partenere. Dezvoltarea omnichannel e din ce in ce mai importanta in strategia generala a companiei”, a declarat Alina Spanu, Manager Vanzari Online Farmec.

Cosul mediu de cumparaturi, 150 de lei

Media lunara a clientilor care isi fac cumparaturile online se afla intr-o crestere continua, depasind 8.000 de clienti in fiecare luna. Pana la finalul anului, Farmec estimeaza ca acest numar va creste cu peste 20%, fiind inregistrata si o crestere de circa 7% a valorii medii a cosului de cumparaturi. In acest moment, romanii cumpara in medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei.

In topul achizitiilor online se afla gamele Gerovital Evolution, Aslavital si Farmec, iar gamele care au obtinut cresteri valorice de peste 50% in primul semestru din acest an sunt Gerovital Beauty, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Men si Gerovital Stop Acnee, toate fiind game relansate recent in variante modernizate. De asemenea, gamele de lux, precum Gerovital Luxury si Gerovital Equilibrium, isi continua trendul ascendent inregistrat pe parcursul ultimilor ani.

Brandurile Nufar si Triumf, lideri pe segmentul Detartranti* si respectiv Curatarea Bucatariei**, potrivit datelor Nielsen, castiga anul acesta teren si in zona de e-commerce, inregistrand cresteri semnificative comparativ cu anul trecut.

Citeste si:
Danone mizeaza pe BIO si lanseaza o noua gama de iaurturi
Danone mizeaza pe BIO: 4 noi...

Beneficii pentru fidelizarea clientilor

Pe langa un portofoliu diversificat de produse, Farmec ofera consumatorilor din online o serie de beneficii pentru fidelizarea acestora. Printre cele mai apreciate beneficii se afla serviciul de impachetare cadouri, lansat la finalul anului 2018. Pentru orice comanda de produse cosmetice plasata online, consumatorii beneficiaza de impachetare si ambalare gratuita, transformand achizitia intr-un cadou perfect pentru cei dragi. Mai mult, cadoul poate fi insotit de o urare sau un mesaj aniversar.

Un alt beneficiu disponibil utilizatorilor platformei online este cardul Cadou Farmec, a carui valoare variaza de la 50 la 999 lei. Valabilitatea sa este de 6 luni, de la momentul emiterii sale in format electronic. Acesta poate fi utilizat pentru achizitia oricarui produs din portofoliul Farmec.

Totodata, pentru a incuraja plata cu cardul, Farmec a creat campanii care ofera transport gratuit la comenzile de peste 59 de lei, asigurand utilizatorii ca platile sunt securizate si mai rapide.

Pentru anul 2020, compania planifica o noua etapa in dezvoltarea platformei digitale, prin relansarea intr-un nou format, cu noi functionalitati si cat mai prietenos fata de consumatori. Totodata, anul viitor magazinul online va dispune si de propria aplicatie mobila.

Citeste si:
Carrefour relanseaza programul de plata cu PET-ul
Carrefour extinde programul...