Oficialii Bricostore au precizat ca anul acesta vor sa deschida numai doua magazine, respectiv la Targoviste si Pitesti, insa, incepand cu 2008, ritmul de expansiune a retelei va fi de trei - cinci magazine pe an.
Bricostore Romania, filiala romaneasca a retailerului francez de bricolaj Bricostore, si-a propus extinderea retelei cu minimum trei magazine, incepand cu 2008, iar investitia va fi intre opt si zece milioane de euro pe centru comercial, au declarat oficialii companiei, potrivit NewsIn. "Expansiunea Bricostore pe piata romaneasca va continua cu inaugurarea a cate trei pana la cinci magazine pe an, in functie si de planurile retelelor de hipermarketuri cu care ne vom invecina, dar si de preturile practicate pe piata imobiliara, care reprezinta o provocare pentru toti retailerii de pe aceasta piata in momentul de fata" a declarat directorul general Bricostore Romania, Isabelle Pleska.

Urmatoarele magazine Bricostore vor fi deschise la Targoviste si la Pitesti, inaugurarile lor fiind prevazute pentru toamna lui 2007. Pentru un magazin standard de 8.000 de metri patrati, cum sunt toate magazinele marca Bricostore, cu exceptia celui din Baneasa care are 14.000 metri patrati, investitia este de aproximativ opt - zece milioane de euro.

Pentru amplasarea noilor magazine oficialii Bricostore iau in calcul zona geografica in care se situeaza, specificul acesteia si dinamica economica a orasului. Sunt vizate in primul rand orasele cu o populatie de peste 200.000 de locuitori, cum ar fi Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Bacau si Iasi. Pe termen mediu si lung vor putea intra in strategia de extindere a retelei si orase mai mici, prin formate mai reduse de magazine.

Strategia Bricostore pentru inaugurarea de noi magazine este prezenta in marile centre comerciale, unde sunt deschise hipermarketuri alimentare, magazine de mobila, electrocasnice si sisteme IT, in scopul de a satisface toate nevoile clientilor. Tinta propusa presupune deschiderea a 30 de magazine in Romania. Bricostore Romania urmareste intarirea pozitiei de lider pe piata de bricolaj din Bucuresti, pentru a deveni, treptat, liderul intregii piete romanesti, potrivit oficialilor companiei.

"In patru - cinci ani retailul de bricolaj ar putea ajunge la maturitate, iar localizarea magazinelor noastre in parcuri comerciale ne va garanta in mod sigur traficul de persoane de care vom avea nevoie" a afirmat Isabelle Pleska. Odata cu integrarea in Uniune Europeana preturile unor produse importate, din UE si din Asia vor scadea ca urmare a eliminarii sau reducerii taxelor vamale. Un magazin Bricostore listeaza aproximativ 35.000 de articole, iar 20% din acestea sunt importate direct de companie din Europa sau Asia.

"Anul 2006 ne-a adus o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de anul precedent, datorata in principal dezvoltarii pietei imobiliare, dar si inaugurarii celor doua magazine din Bucuresti ( Baneasa ) si din Constanta. Este un pas important, care ne va permite accelerarea planului de expansiune in anii urmatori", a completat directorul general Bricostore Romania.

Retailerul francez de bricolaj este parte din grupul francez Bresson si detine in prezent in Romania o retea de sapte magazine, respectiv Bricostore Militari, Bricostore Orhideea, Bricostore Pantelimon si Bricostore Baneasa in Bucuresti si cate un magazin in Brasov, Ploiesti si Constanta.

Piata centrelor comerciale de bricolaj din Romania este dominata de compania germana Praktiker cu o retea de 16 magazine. Reteaua cuprinde in prezent trei centre comerciale in Bucuresti si cate un magazin in orasele: Cluj-Napoca, Ploiesti, Timisoara, Brasov, Bacau, Oradea, Constanta, Craiova, Arad, Tirgu-Mures, Satu Mare, Braila si Baia Mare.

Anul trecut a marcat intrarea altor trei jucatori pe piata de profil din Romania. Compania austriaca bauMax a inaugurat la sfarsitul anului doua magazine la Brasov si Sibiu. Obiectivul companiei este formarea unei retele de 25 de magazine in Romania in urmatorii patru ani. Ritmul de expansiune va fi de cinci magazine pe an, potrivit presedintelui bauMax Romania, Joerg Bierlein. Compania germana Hornbach a inceput lucrarile pentru primul magazin al retelei din Romania care va fi inaugurat in vara acestui an.

Francezii de la Mr. Bricolage au deschis primul magazin, in Bucuresti, la sfarsitul lui noiembrie iar pentru anul acesta au anuntat deschiderea a inca doua centre comerciale.Compania franceza intentioneaza sa dezvolte pe termen lung in Romania o retea de peste 30 de magazine de bricolaj, investitia totala estimata fiind de 220 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri