Clienții Lidl vor putea dona în 120 de magazine din țară, în perioada 19 aprilie-16 mai, alimente pentru a susține și sprijini comunitățile vulnerabile.

Astfel că, în această perioadă, clienții pot dona produse neperisabile în cadrul zonelor special amenajate la ieșirile din magazine, cum ar fi: ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri.

Produsele vor fi distribuite către persoane din categorii vulnerabile, prin intermediul Băncilor pentru Alimente din orașele București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța și, cea mai recent inaugurată, din Craiova.

Aceasta este cea de-a treia ediția a campaniei de colectare de alimente, în parteneriat cu rețeaua Banca pentru Alimente. Risipa alimentară continuă să fie o problemă majoră ce produce consecințe importante atât asupra economiei, cât și asupra mediului. În România, se aruncă anual aproximativ 250 kg de alimente/locuitor, conform www.foodwaste.ro.

Rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente a colectat din 2016, de când a fost înființată, și până în 2021, 5.076 de tone de alimente, care au fost distribuite către 113.000 de persoane din categorii vulnerabile, susținute în mod recurent, prin intermediul celor aproximativ 400 de ONG-uri partenere ale rețelei.

Cantitatea colectată doar în primul trimestru din 2021 de către cele 7 bănci active (București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța) a fost de 760 de tone de alimente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri