Compania Brick România a înregistrat o cifră de afaceri de 62,6 milioane de lei în primul semestru al acestui an, cu 15% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, informează compania.
"În ciuda restricţiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creşteri importante, astfel că cifra de afaceri a crescut cu aproape 7 procente faţă de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Şi profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susţin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs", a transmis Agerpres.
Strategia pe termen mediu şi lung a companiei are în vedere identificarea de locaţii noi pentru magazine, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploieşti, Bucureşti, Cluj şi Satu Mare după cel din oraşul Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie.
"Datorită cererii existente în piaţă, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localităţi precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locaţie este mai apropiată şi de locuitorii din Năvodari şi Mamaia Sat", a explicat Viorel Dima, director de Dezvoltare Brick România.
Magazinul din Ovidiu va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decoraţiuni, lacuri şi vopsele, electrocasnice, instalaţii sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse.
Citeste si:
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: