Gigantul tech Google a deschis porțile a ceea ce numește "Experiența vizitatorilor", practic atât un spațiu de evenimente, cât și o cafenea și un punct de desfacere unde își vor putea comercializa produsele jucătorii din retailul local.

"Am fost întotdeauna centrați pe experiența utilizatorilor Google și a prietenilor acestora. Dar acest proiect a fost conceput în mod special pentru publicul larg", a declarat Scott Foster, director al departamentului care se ocupă de real estate în cadrul Google, transmite cnbc.

Deschiderea noului centru vine la doi ani după ce Google a deschis primul său magazin în New York, în cartierul Chelsea.

Cât privește noua "Experiență a vizitatorilor", deschisă lângă sediul central al companiei, cei care vin aici vor putea găsi, printre altele, sandviciuri, supe și deserturi de la producătorii locali.

De asemenea, noua cafenea este prevăzută și cu un spațiu în aer liber destinat evenimentelor.

Executivii companiei au arătat de altfel că mișcarea făcută de Google urmărește o tendință des întâlnită în acest moment în SIlicon Valley, în care și alți jucători din domeniu, cum ar fi Meta, se depărtează de conceptul de campusuri închise publicului larg.

"Inovația este atât rapidă încît a avea un spațiu în care oamenii pot fi împreună, a devenit foarte important. Nu vrem să fim un turn de fildeș și sperăm să fie un model pentru felul în care comunitatea poate deveni mai implicată", a declarat pentru sursa citată și Michelle Kaufmann, directorul departamentului de design Google.

Sursa foto: YouTube / ABC7 News Bay Area

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri