Franciza Dodo Pizza

Franciza Dodo Pizza

Dodo Pizza este una dintre rețelele cu cea mai rapidă creștere la nivel global și, probabil, cel mai digitalizat lanț de pizzerii.

În România, pentru a cumpăra franciza Dodo Pizza ai nevoie de 10.000 de euro (per unitate), plus TVA. Redevența este de 3,5% în primul an și de 5% din al doilea an. De asemenea, taxa de marketing este de 3% și se percepe din al doilea an.

Costurile aproximative pentru a deschide o locație sunt de 80.000 – 100.000 de euro în cazul unei locații de tip “express” cu livrare ( într-un food court dintr-un mall) și de 150.000 – 230.000 de euro în cazul unei unități “city format”, care presupune nu doar livrare ci și sală de mese și loc de joacă pentru copii. Durata minimă a unui contract este de 5 ani.

Mai multe detalii despre franciza Dodo Pizza poți vedea AICI.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Franciza Uncle John

Franciza Uncle John

Lanțul de restaurante Uncle John, deținut de antreprenorii români Dan Ioan, Alexandru Lascăr, Kanabe Robert și Marius Preodișteanu, a deschis prima locație în 2014, în Teiul Doamnei.

Investiția inițială totală într-un restaurant Uncle John ajunge la circa 75.000 de euro, dintre care taxa de intrare în franciză reprezintă 13.500 de euro. Potrivit proprietarilor, în aceeași sumă intră și amenajarea restaurantului, care poate costa între 20 și 25.000 de euro.

”Ne-am dat seama că businessul nostru se potrivește cel mai bine consumului din mall-uri și încercăm să ne axăm pe astfel de deschideri de locații. Spațiul de care avem nevoie pentru o locație este de aproximativ 50-60 de metri, cu o deschidere de 4-5 metri”, a declarat Dan Ioan, pentru wall-street.ro.

Citește mai multe AICI despre franciza Uncle John.

Sursa foto: Uncle John

Franciza Bella Italia

Franciza Bella Italia

Bella Italia România este o pizzerie 100% românească, deschisă în Brăila acum 20 de ani, care s-a dezvoltat în jurul unei felii de pizza. Există cinci tipuri de locații pe care le poți deschide ca francizat, iar pentru fiecare dintre acestea, investiția inițială și taxa de intrare în franciză sunt diferite.

Pentru a deschide un restaurant Bella Italia România sau o pizzerie Drive Thru vei avea nevoie de o suprafață de 100 mp iar investiția inițială este de 100.000 euro + TVA. În această sumă este cuprinsă și taxa de intrare în franciză, echivalent a 12.000 euro, pentru care francizorul îți oferă dreptul de a utiliza brandul, instruirea personalului, rețetare și suport pe toată perioada contractului.

Pentru deschiderea unei pizzerii Express Point, o pizzerie de un maxim 30 mp, investiția inițială este de 25.000 euro + TVA, în care intră taxa de intrare în franciză de 5.000 euro.

În investiția inițială sunt cuprinse costurile legate de amenajarea spațiului și cumpărarea utilajelor necesare producției. Redevența lunară reprezintă 3% din cifra de afaceri a pizzeriei, și se adaugă 2% pentru bugetul de marketing.

Investiția inițială este recuperată între 12 și 18 luni.

Mai multe detalii despre franciza Bella Italia poți regăsi AICI.

Sursa foto: Bella Italia România

Franciza South Burger

Franciza South Burger

Bugetul necesar deschiderii unui restaurant South Burger este de aproximativ 60.000 de euro, din care 12.000 (exclusiv TVA) reprezintă taxa de intrare în rețea. De asemenea, francizorul mai percepe o redevență lunară de 5% din cifra de afaceri (exclusiv TVA) și un cost fix de 1.000 de euro (exclusiv TVA) pentru serviciul de preluare de comenzi online și telefonic prin număr unic.

South Burger poate cere ca toți angajații unui nou restaurant să finalizeze cu succes instruirea inițială și periodică.

Citește mai multe detalii AICI despre franciza South Burger.

Sursa foto: South Burger / Instagram

Franciza Casa Pizza

Franciza Casa Pizza

Taxa de intrare în franciză Caza Pizza este de 4.000 de euro, iar investiția într-o pizzerie începe de la 15.000 de euro, bani necesari pentru un cuptor, masă de pizza, malaxor, feliator, palate de pizza și accesorii. Francizatul trebuie să mai plătească contribuția de marketing, de 1,5% din cifra de afaceri lunare + TVA și redevențe de 3,5% din cifra de afaceri lunare + TVA. Durata contractului este de 5 ani și asigură exclusivitate teritorială pe o rază de 1 kilometru.

Prima pizzerie Casa Pizza a fost deschisă în București, în 2009 și folosește cuptoare pe vatra la foc cu lemne. În cadrul unei unități este nevoie de doi sau trei angajați pe tură, iar experiență comercială anterioară nu este necesară.

Sursa foto: Pexels

Sursa foto: Shutterstock