Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță schimbări în conducerea operațiunilor din țara noastră, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de Mark Docherty, care preia rolul de la Paris Nikolopoulos odată cu încheierea mandatului său.

“Mă alătur (...) echipei din România, o piață unde Coca-Cola are o prezență puternică, de peste 32 de ani (...). Obiectivul meu este să susțin echipa locală (...), ducând în același timp lucrurile la următorul nivel, cu accent pe domeniile principale ale afacerii pentru a susține o creștere sustenabilă a business-ului în continuare.”,a declarat Mark Docherty, Franchise Country Manager Coca-Cola România.

Cu o carieră dezvoltată în diferite sectoare ale industriei băuturilor, Mark Docherty are experiență internațională în domeniile marketing și comercial. Și-a început călătoria profesională în Marea Britanie, apoi s-a mutat în Australia și Singapore, lucrând la acel moment pentru The Heineken Company.

În 2013, în Singapore, acesta s-a alăturat Companiei Coca-Cola și de atunci, a ocupat diverse poziții locale și regionale în Asia de Sud-Est și Europa.

Din luna februarie a acestui an, Mark Docherty și-a asumat responsabilități extinse și a ocupat și poziția de Country Manager Bulgaria.

Mark Docherty îi va succede la coordonarea operațiunilor locale lui Paris Nikolopoulos, care a deținut acest rol începând cu toamna lui 2019.

Paris a coordonat activitatea Cola-Cola România într-o perioadă marcată de provocări, dar și de tranziția Companiei Coca-Cola către o nouă structură organizațională în Europa.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri