Black Friday, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate reducerilor se apropie. Cum se pregătesc retailerii, dar și curieri, pentru cea mai intensă perioadă de cumpărături aflăm la retailArena 2023, eveniment ajuns la cea de-a unsprezecea ediție. Conferința, care se întinde pe două zile, are loc pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

eMAG este primul retailer care a dezvăluit data la care va da startul campaniei de Black Friday, deși nu a menționat încă detalii despre promoțiile incluse anul acesta. Ediția din 2023, dacă își dorește să aibă rezultate mai bune decât cea din 2022, va trebui să înregistreze peste 560.000 de clienți care să cumpere, atât de la retailerul online, cât și de la sellerii din Marketplace, dar și o valoare totală a produselor vândute care să depășească 644 de milioane de lei.

Un panel de discuții dedicat Black Friday

Dăm startul celei de-a doua zi a evenimentului cu un fireside chat cu Adrian Mihai, CEO FAN Courier. Mihai ne va povesti cum se pregătesc curieri pentru Black Friday și câți vor fi în teren în intervalul 9:00 - 17:00. Totodată, vom afla și dacă transportul comenzilor noastre ne va costa mai mult din 2024.

În plus, așa cum ne-am obișnuit la retailArena, și anul acesta venim cu un panel de discuții dedicat Black Friday. Tot ce trebuie să știm despre reducerile și promoțiile din acest an aflăm pe 26 octombrie, de la 10.00 la 11:00.

Adrian Câzu, Director de Dezvoltare Benvenuti, Raluca Radu, Country Manager Answear.ro, Alin Vlad, director eCommerce Otter, Nicoleta Dumitrescu, COO Lensa, Oana Antohe, Marketplace Senior Director eMAG, dar și Dragoș Smeu, fondator Mavericks vor fi alături de noi pentru a exemplifica strategiile campaniilor de Black Friday, din 2023.

Înscrie-te AICI pentru a afla când vor începe campaniile de Black Friday ale marilor retaileri.

Cine mai vine la cea de-a unsprezecea ediție a retailArena

Nume importante din industrie ni se vor alătura și anul acesta pe scena retailArena. Speakeri naționali și internaționali, dar și autorități vor comenta schimbările din industrie și vor trece în revistă potențialele provocări ale marilor companii.

Alături de Adrian Mihai, Tudor Manea, CEO eMAG, dar și Andreea Raicu, fondator AMALIN vor urca pe scena retailArena 2023.

De asemenea, Maciej Podwojski, director vânzări Primark, Europa Centrală și de Est, vine la retailArena 2023, Podwojski făcând parte din companie încă din 2007. Maciej Podwojski s-a alăturat echipei Primark în Marea Britanie în 2007, ca manager stagiar, extinzându-şi ulterior experienţa pe pieţele din Spania, Olanda și Germania. În 2011 a fost numit store manager la Primark Gelsenkirchen, Germania. A coordonat deschiderea cu succes a mai multor magazine Primark, preluând în 2014 rolul de Area Manager pentru sudul Germaniei.

La capitolul speakeri internaționali, lui Maciej Podwojski, Head of Sales CEE Primark, i se, alătură și Gijs Klomp, Business Development Manager WDP România, companie care deține o cotă de piață de aproximativ 25% în ceea ce privește stocul național de spații logistice și industriale. Având 64 de proiecte închiriabile, în diverse orașe din România, portofoliul local al companiei este estimat la o valoare de peste un miliard de euro.

Bineînțeles, actualizăm lista de speakeri continuu, așa că nu uita să te înscrii AICI pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de retailArena și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 25 și 26 octombrie 2023, la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Lista completă a invitaților confirmați, dar și programul actualizat pot fi accesate AICI.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Sursa foto: InternetCorp

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri