Începând cu luna ianuarie, Andreea Moldovan, până acum General Manager Avon Southern Europe, preia funcția de Managing Director Avon Europe. În noul său rol, ea va coordona o regiune ce cuprinde 4 piețe principale (Italia, Polonia, UK și România) și alte 20 de piețe secundare.

De numele Andreei Moldovan se leagă o carieră de 25 de ani în cadrul Avon, companie de vânzări directe, cu activitate pe piaţa produselor de îngrijire şi de înfrumuseţare. În ultimii 11 ani a condus, în calitate de General Manager mai multe grupuri de țări, realizând rezultate cu fiecare mandat. Anul 2023 a marcat de asemenea un astfel de capitol pentru Europa de Sud Est, dar în special pentru România, pe care finalul anului a găsit-o în topul celor mai performante piețe.

Sunt extrem de entuziasmată de pasul pe care îl fac și de transformarea prin care Avon trece în acest moment. Am toată încrederea că noua formulă în care vom funcționa ne va duce și mai aproape de un model de business agil, gata să țină pasul cu nevoile mereu în schimbare ale consumatorilor.

Andreea Moldovan, Managing Director Avon Europe (foto)

Andreea Moldovan, Avon

Roxana Popescu, noul General Manager Avon România și Moldova

Odată cu promovarea Andreei Moldovan, Roxana Popescu preia frâiele Avon România și Moldova în calitate de General Manager.
Roxana Popescu este alături de companie de peste 20 de ani, iar de peste cinci ani este Head of Sales. Cu roluri cheie ce au dus-o din Țările Nordice până în Republica Moldova, Roxana va continua să alimenteze creșterea businessului Avon în România, una dintre cele mai importante piețe din Avon International.

„Este o onoare să preiau acest rol și să am ocazia să continui să cresc alături de o echipă care pur și simplu strălucește prin rezultatele ei printre țările Avon. Proiectele României sunt aplaudate la nivel global, colegi din echipa noastră ocupă poziții cheie în piețe din toată lumea, iar asta mă responsabilizează să alimentez în continuare acest spirit”, spune Roxana Popescu.

Cele două promovări sunt parte dintr-o serie de transformări organizaționale, parte din strategia Open Up & Grow, prin care Avon se îndreaptă accelerat către un model de business omnichannel ce păstrează modelul de vânzare directă, însă deschide rapid accesul consumatorilor către oportunități de shopping online sau retail.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri