Reteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Brad al 47-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro.

Noul magazin Plus din Brad are o suprafata aproximativa de 1.050 metri patrati, dintre care 840 metri patrati suprafata de vanzare si 210 metri patrati spatii aferente.

“Magazinul Plus de la Brad este cea de-a patra deschidere din judetul Hunedoara, urmand ca pana la sfarsitul lui 2007 sa mai lansam si alte magazine, majoritatea in orase noi din Romania”, a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.

Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti iar oferta cuprinde peste 1.500 de produse. Prezenta retelei Plus la Brad se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 20.000 de locuitori.

Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.

Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.

Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri