Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 48 milioane lei in primul semestru din 2008, in crestere cu 31%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza reprezentantii companiei.
Rezultatele sunt cu 11% mai mari decat estimarile pentru aceasta perioada. In primul semestru din 2007, Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 37 milioane lei, precizeaza reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

"Cresterea inregistrata este rezultatul direct al investitiilor substantiale din ultimii ani in plantatii, in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului. Toate aceste investitii au dus atat la o crestere cantitativa, cat si calitativa a vinurilor de Jidvei si au fost sprijinite prin dezvoltarea retelei de distributie", se arata in comunicat.

Cel mai bine vandut vin din portofoliu ramane in continuare Dry Muscat, cu o crestere in volum de peste 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut, urmat indeaproape de Riesling si Feteasca Regala. Conform informatiilor furnizate de companie, strategia viitoare a Jidvei se va baza pe consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe seci si demiseci, a mentinerii tendintei de crestere inregistrate si a implementarii noii structuri de portofoliu.

Anul trecut, Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 83 milioane lei, iar pentru anul in curs se estimeaza o valoare de 110 milioane lei, in crestere cu cca. 32%.

Competitorii Jidvei in Romania sunt Murfatlar, Cotnari si Vincon.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri