Prefab Bucuresti (PREH) a afisat in primul semestru al acestui an un profit net de numai 600.000 lei, de 7,8 ori mai mic decat cel din intervalul echivalent din 2007, pe fondul cresterii mai accentuate a cheltuielilor in raport cu veniturile, potrivit comunicatului remis pietei Rasdaq.
In primele sase luni ale anului trecut, producatorul de prefabricate pentru constructii afisase un profit net de 4,68 milioane lei. Afacerile Prefab s-au cifrat la aproape 50 milioane lei (13,6 milioane euro) in primul semestru din 2008, in crestere cu 4,8% fata de aceeasi perioada din 2007, cand acestea au fost de 47,6 milioane lei.

Compania a obtinut in prima jumatate a acestui an venituri totale de 56,8 milioane lei (15,44 milioane euro), cu 6% peste nivelul consemnat in perioada echivalenta a anului trecut, de 53,5 milioane lei.

Cheltuielile totale inregistrate de Prefab in primul semestru s-au cifrat la 55,7 milioane lei (15,1 milioane euro), in crestere cu 16% fata de cele de 47,9 milioane lei afisate in intervalul echivalent din 2007.

Compania comercializeaza produse de balastiera, BCA, grinzi si tuburi de presiune folosite la canalizari si la alimentari cu apa. Prefab Bucuresti are un capital social de 24,3 milioane lei (6,93 milioane euro), divizat in 48,5 milioane actiuni, cu valoarea nominala de 0,50 lei.

Actionarul majoritar al Prefab este compania omului de afaceri Marian Milut, Romerica International, care detine 80% din actiunile Prefab. SIF Muntenia (SIF4) figureaza in lista actionarilor cu o detinere de aproape 13%.

Valoarea de piata a Prefab Bucuresti este de 147,54 milioane lei (42,1 milioane euro), aferenta cotatiei de 3,04 lei, stabilita in sedinta de marti. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul PREH.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri