Retailerul turc de bricolaj Tekzen estimeaza pentru anul in curs atingerea unei cifre de afaceri intre 12 si 14 milioane euro, datorata in primul rand extinderii retelei de magazine, au declarat reprezentantii companiei.
"Pentru 2008 estimam o cifra de afaceri de 12-14 milioane euro ca urmare a extinderii retelei de magazine. Nu putem facem o comparatie cu anul trecut intrucat noi am intrat pe piata din Romania in septembrie si de aceea anul 2007 nu a fost un an intreg", au declarat reprezentantii Tekzen, potrivit NewsIn.

Compania a inaugurat recent, la Buzau cel de-al doilea magazin pe care il opereaza in Romania. Magazinul este situat in centrul comercial Galleria Buzau, iar costurile amenajarii spatiului interior s-au ridicat la circa 350.000 euro, plus investitiile in marfa.

Tekzen Rom va continua in urmatorii ani expansiunea retelei de magazine la nivel national, dar si-a amanat pentru moment intrarea in Capitala din cauza prezentei unui numar crescut de jucatori pe aceasta piata.

"Vom mai deschide trei magazine in zona Banatului si a Moldovei, pana in prima parte a anului 2009. Investitiile totale in amenajarea celor trei magazine se vor ridica la 1,5 milioane euro plus marfa. Pe piata din Capitala nu vom intra momentan intrucat este prea aglomerata si nu am gasit o oportunitate de spatiu. Cu siguranta, primul magazin din Bucuresti nu va fi deschis in 2009", au specificat reprezentantii companiei.

Tekzen a deshis primul magazin din tara in septembrie 2007, la Brasov. Reteaua turceasca de magazine Tekzen numara anul trecut 18 unitati de tip "do-it-yourself" in Turcia, cu vanzari cuprinse intre 250 si 300 milioane de euro pe an si face parte din grupul de firme Tekfen, companie de constructii din Turcia, specializata in constructii civile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri