Grupul Lindab a totalizat, anul trecut, in Romania, vanzari de aproximativ 63 milioane euro, iar pentru 2009, compania estimeaza o mentinere a nivelului vanzarilor sau chiar o usoara scadere, a declarat directorul general Lindab Romania, Andrei Sulyok.
Rezultatele Grupului in Romania sunt conform asteptarilor, potrivit reprezentantilor companiei. Acestia mai spun ca scaderea din cel de-al patrulea trimestru al anului 2008 si-a pus amprenta asupra rezultatelor financiare pentru intreg anul 2008.

"Grupul Lindab in Romania, a totalizat in 2008 vanzari de aproximativ 63 milioane euro. Pentru 2009, estimam o mentinere a nivelului vanzarilor sau chiar o usoara scadere. Mizam pe calitatea produselor si a serviciilor Lindab si pe reteaua nationala de parteneri”, a declarat directorul general al Lindab Romania, Andrei Sulyok.

"Deja evolutia din luna ianuarie, usor peste asteptarile noastre, ne da incredere ca putem sa indeplinim obiectivele pentru 2009. Stim ca in aceste conditii de piata lucrurile nu sunt sub controlul nostru in totalitate si tocmai de aceea va trebui sa ne depasim in fiecare zi. Cu siguranta ca anul acesta va fi un exercitiu extraordinar pentru companie, dar si pentru fiecare angajat Lindab", a adaugat Sulyok.

Anul trecut, Grupul Lindab a inregistrat in Europa Centrala si de Est si in Comunitatea Statelor Independente vanzari cu 12% mai mari (307 milioane euro) comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007 (272 milioane euro). Per ansamblu, Grupul Lindab a contabilizat in 2008 vanzari nete in valoare de aproximativ 1,023 miliarde euro, cu 6% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut (965 milioane euro). La nivelul intregului Grup, profitul operational a scazut cu 2,3% la nivelul anului 2008, de la 136 milioane euro la 133 milioane euro.

"Tragand linie si adunand, anul 2008 a fost un an bun, in ciuda contextului de dezvoltare nefavorabil. Intr-adevar, in cel de-al patrulea trimestru s-au inregistrat scaderi la nivelul intregului grup, ca urmare a crizei financiare internationale si a dificultatii populatiei de a mai obtine suport financiar pentru proiectele planificate, in special in ECE si CSI. Estimarile noastre sunt ca aceasta tendinta se va mentine si in prima parte a anului 2009", a declarat David Brodetsky, CEO si presedinte al Grupului Lindab.

In cel de-al patrulea trimestru al anului 2008, vanzarile nete ale Grupului au scazut cu 2%, atingand valoarea de 252 milioane euro, fata de perioada similara a anului 2007 (258 milioane euro). In schimb, in aceeasi perioada de timp, ECE si CSI au inregistrat o crestere de 3,5%, de la 76,8 milioane euro la 79,5 milioane euro. La aceasta crestere a contribuit cu 13% achizitia SIPOG, cu subsidiare in Slovacia, Romania si Cehia.

Grupul Lindab este reprezentat in Romania de Lindab S.R.L. (Profile si Ventilatii), Lindab-Astron Building Systems, Rova si Vios. Compania Lindab este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1994. Profile si Ventilatii sunt cele doua domenii principale de activitate.

Lindab Profile dezvolta, produce si promoveaza solutii si sisteme eficiente din otel pentru industria constructiilor: tigla metalica, acoperisuri faltuite, sisteme de jgheaburi si burlane, porti de garaj, constructii usoare, trape si luminatoare, elemente de sigurantta pentru acoperis, sisteme de placari, profile usoare etc.

Lindab Ventilatii acopera toata gama de sisteme de ventilatie: tubulatura si accesorii, difuzoare, grile si anemostate, atenuatoare de zgomot, clapete de reglaj etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri