Totodata stocurile permanente de piese de schimb sunt distribuite atat in depozitul central din Bucuresti, cat si in depozitele zonale.
Asistenta tehnica, service-ul in garantie si post garantie sunt asigurate de catre echipa de specialisti formata din 44 ingineri si tehnicieni de service carora le sunt alocate 26 masini de interventie la nivelul intregii tari.
„Actiunile care au vizat dezvoltarea retelei nationale de service sustin strategia grupului de optimizare a serviciilor si de crestere a performantelor. Investitiile in echipamente si oameni pentru extinderea si modernizarea retelei de service vor face diferenta atat pe piata locala cat si pe piata regionala in care vom continua sa ne extindem.” a declarat Nicolae Bara, presedintele grupului Frigotehnica.
Printre clientii companiei se numara Metro, Selgros, Carrefour, Real, Cora, Auchan, Kaufland, Billa, Plus, Prodlacta, Agroalim Distribution, Inbev Romania, Avicod Codlea etc, pe segmentele retail dar si industrial. In decembrie 2008 BAF (Fondul de Investitii Balkan Accession Fund) a devenit actionar al Frigotehnica in scopul extinderii regionale a companiei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: