Oriflame Romania a lansat noului sau parfum de lux, Grace, la un pret asemanator cu cel al parfumurilor din catalog, in ciuda costurilor mult mai mari de productie si comercializare.

“Grace este un parfum din clasa premium pentru care am ales un pret cu 40% mai mic decat in mod normal”, declara Monica Tatoiu, manager general Oriflame Romania, explicand faptul ca reducerea reprezinta cadoul companiei pentru femeile din Romania in aceasta toamna cand numara banii de multe ori si apoi decid sa cumpere. Astel, parfumul Grace va fi comercializat la pretul de 59,9 lei.

Targetul fixat pentru vanzarile acestui parfum este cu 30% mai mare decat cel stabilit pentru Giordani Gold, cel mai bine vandut parfum al filialei locale a producatorului suedez de cosmetice, insa Monica Tatoiu declara ca nu poate da inca cifre cu privire la acest aspect.

“Pot confirma ca in urma evenimentului de lansarea au aparut deja comenzi, desi se preconiza inceperea vanzarii din 25 octombrie. Asadar, am ales un grup de consultanti VIP care au acces la comenzi incepand de luni 5 octombrie”.

In ceea ce priveste lansarea unui produs din clasa premium in contextual crizei economice, Monica Tatoiu considera ca momentul este unul bun pentru Oriflame, in conditiile in care compania a inregistrat anul trecut la nivel mondial o crestere a veniturilor de 25%, iar in primul semestru al acestui an a crescut cu 10% pe o piata in declin, urcand in topul mondial al brandurilor cosmetice pe locul 18, de pe pozitia 21.

Compania Oriflame este prezenta pe piata din Romania incepand din anul 1995, ajungand in 2008 la o cifra de afaceri de 122,6 milioane lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri