Greul pe piata restaurantelor si cafenelelor abia acum incepe
Starbucks a patruns pe piata din Romania pe 17 aprilie 2007, prin inaugurarea primei cafenele din Europa Centrala si de Est la Bucuresti, in Plaza Mall, ca rezultat al unui joint venture dintre Starbucks Coffee Company (NASDAQ:SBUX) si partenerul sau european Marinopoulos Group.
In prezent, compania opereaza opt cafenele pe piata din Romania, dintre care sase in Bucuresti (Plaza Romania, Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, Liberty Center, America House Center, AFI Palace Cotroceni), o cafenea in Cluj-Napoca (Iulius Mall) si o cafenea in Timisoara (Iulius Mall).
"Valoarea investitiilor pentru cafenelele Starbucks se incadreaza aproximativ intre 250.000 - 1.000.000 euro. Investitia difera de la o cafenea la alta in functie de specificul fiecareia, de suprafata si de numarul de locuri.”, precizeaza Yannis Kalfakakos, managing director Marinopoulos Coffee Company.
Marius Ghenea inchide cafenelele din mall-uri
Starbucks Coffee Company a fost infiintata in 1971 si este cel mai mare lant global de cafenele. Marinopoulos Group este un grup comercial, industrial si de retail din Grecia, reprezentand Carrefour Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu Carrefour), Sephora Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt infiintata impreuna cu LVMH), precum si GAP, Grand Optical, Marks & Spencer, DIA si FNAC.
Citeste si: Dragos Petrescu, City Grill: Nu voi mai deschide restaurante in centre comerciale nici gratis
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: