Companiile care produc pe piata locala trebuie sa valorifice prin reciclare in acest an 14% din ambalajele de plastic, 44% din cele de sticla, 50% din cele de metal, 60% din cele de hartie si 12% din cele din lemn, potrivit normelor europene in vigoare.
Astfel, in cazul plasticului, o companie care elibereaza pe piata 100 de tone, prin intermediul ambalajelor, va trebui sa valorifice 14 tone de plastic prin reciclare.

Pana in 2013, cotele de valorificare in cazul plasticului, sticlei, metalului si lemnului vor creste treptat pana la 22,5%, 60%, 50%, respectiv 15%, in vreme ce obiectului de valorificare a hartie va ramane neschimbat.

“Tarifele pe care le platesc companiile pentru colectarea si reciclarea deseurilor variaza in functie de materialul din care este facut deseul”, a declarat Mugurel Radulescu, presedintele Eco-Rom Ambalaje, in cadrul unui eveniment organizat de publicatia Business Magazin.

Eco-Rom Ambalaje este o companie specializa in administrarea deseurilor de pe piata locala, cu o cifra de afaceri cumulata estimata la 27,8 mil. euro in perioada 2006 -2010.

Compania a fost fondata in 2003 de 12 companii, printre care se afla nume ca Romaqua Group, Coca-Cola HBC sau Pepsi Americas.

Clientii platesc intre 10,5 si 21,5 euro/tona de ambalaj colectat si valorificat de catre Eco-Rom Ambalaje, in functie de materialul din care este facut ambalajul.

Potrivit Eco-Rom ambalaje, peste un milion de tone de deseuri sunt eliberate pe piata anual in Romania, din care 42% sunt reciclate si valorificate.

In perioada 2004 – 2010, cei peste 1.500 de clienti ai companiei au pus pe piata 3,13 mil. tone de ambalaje, din care s-au valorificat 1,23 mil. tone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri