Mariana Gheorghe, directorul general executiv al OMV Petrom, cea mai mare companie de pe plan local, a declarat ca ia in considerare gasirea altor masuri comerciale pentru contracararea consumului de carburanti, in functie de raspunsul clientilor la promotiile aflate deja in derulare.

"In primele luni ale anului, consumul de carburanti a scazut cu 5-10%, in functie de perioada la care ne uitam. [...] In functie de reactia consumatorilor, ne vom gandi si la alte masuri comerciale pentru contracararea scaderii vanzarilor de carburanti", a declarat Mariana Gheorghe, fara sa ofere alte detalii in acest sens.

Gheorghe a adaugat ca politica de preturi tine de o serie de factori, printre care evolutia cursului leu/euro, dar si de tarifele practicate de concurenta.

La inceputul lunii septembrie, OMV Petrom a demarat o campanie promotionala prin care, pentru o ora, carburantii se vindeau cu 40% mai ieftin la anumite benzinarii anuntate in prealabil. "Ora reducerilor", promotie derulata in timpul week-end-urilor din septembrie, a dus la formarea de cozi kilometrice la benzinarii.

Sefa Petrom a mai spus ca procesul de restructurare a companiei este in continua derulare, investitiile companiei concentrandu-se pe modernizarea companiei. OMV Petrom ruleaza anual 3,3 miliarde de euro si are in jur de 30.000 de angajati.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
OMV vrea sa inceapa recuperarea banilor de la Petrom