Proiectul de program al targurilor si expozitiilor specializate ce vor fi organizate in 2006 la Complexul Expozitional Romexpo cuprinde trei noi manifestari - targul de francize, cel de funeralii si cel de educatie sexuala, a declarat presedintele Romexpo, George Cojocaru, informeaza Rompres.

Dezvoltarea economica actuala, dar si perspectiva aderarii Romaniei la Uniunea Europeana impun organizarea unui targ specializat de francize.

Cum peste tot in lume activitatea de targuri si expozitii este o oglinda a societatii, in general, si a economiei, in special, organizarea unui targ de funeralii va starni nu numai curiozitatea, ci chiar interesul economic al antreprenorilor.

Romania este, intr-un fel, avantajata, deoarece la noi se regasesc toate religiile, iar aceasta va atrage atat firme de profil din tara, cat si din strainatate.

Despre cea de-a treia manifestare pe care dorim sa o realizam, Exposex, exista inca unele retineri.

Sondajele facute de departamentul de marketing au aratat ca populatia, de pana la 50 de ani, este receptiva la o manifestare de educatie sexuala.

Ne trebuie insa si un acord, cel putin verbal, din partea Bisericii si al Ministerului Educatiei si Cercetarii, a spus George Cojocaru.

Pentru a se mentine printre cele mai performante organizatii de profil, Romexpo va investi circa 0,5 milioane de euro in introducerea sistemului computerizat la porti si in introducerea managementului IT al intregii societati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri