Desi in ultimii ani, cererea pentru decapotabile a scazut destul de mult, intrucat criza financiara i-a determinat pe multi sa isi tempereze achizitiile si sa isi reduca cheltuielile, iar aceste modele au fost privite mereu ca a doua masina, Mazda a reusit sa isi creasca vanzarile cu un roadster chic, MX-5.

Mazda MX-5 este un roadster japonez de oras aflat la cea de-a patra generatie, care a convins anul trecut 15 romani sa isi cumpere unul.

Indiferent de motorizare (1,5 litri si 2 litri), noua Mazda MX-5 are tractiune spate si o transmisie manuala cu sase trepte. Propulsorul mare este disponibil doar pe versiunile Revolution si Revolution Top.

Cu propulsorul de 2 litri benzina 160 CP, MX-5 accelereaza pana la 100 de km/h in 7,3 secunde si atinge viteza maxima de 214 km/h. Motorizarea de 1,5 litri 131 CP face coupe-ul mai lent cu o secunda.

Crestere de doua cifre pentru Mazda in Romania anul acesta

Mazda Romania si-a propus o noua crestere de doua cifre in 2017. Anul 2016 a fost unul foarte bun pentru companie, volumele vandute au fost cu 45% mai mari decat in 2015 si s-au situat la 1.583 de unitati.

Cresterea a fost determinata in principal de SUV-ul de clasa mica CX-3, care a contabilizat 476 de unitati, adica 30% din totalul vanzarilor, podiumul fiind completat de Mazda3, cu 428 de unitati si de SUV-ul CX-5 cu 398 de unitati.

Modele noi Mazda in 2017

Anul acesta vom vedea pe piata noua generatie Mazda CX-5, care a evoluat atat la nivel de design, cat si la tehnologie si confort.

O alta noutate in gama anul acesta va fi noul Mazda MX-5 RF, varianta hard top a legendarului roadster, care aminteste de stilul decapotabilelor de tip targa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri