Tendintele in PR-ul digital sunt foarte apropiate de cele din digital listate anterior. Astazi, limitele dintre domenii devin din ce in ce mai estompate si, la final de zi, nu este atat de importanta diferentierea intre PR digital si digital, ci zonele comune, de interactiune, experientele memorabile pe care le creezi pentru consumatori lucrand pentru brandurile care sunt apropiate de ei”, spune Raluca Duta.

The Bridge este hub-ul Golin, format din specialisti de social media si axat pe servicii digitale. Departamentul de PR al Golin a luat nastere in 2012, odata cu lansarea de pagini de Facebook si aplicatii de Facebook pentru clienti cu mare potential de comunicare in social media precum Mercedes-Benz, Colgate, Electrolux. Ulterior, au realizat campanii de continut in social media, mai ales cu bloggeri si influentatori online si au coordonat conturile de Facebook, LinkedIn, Instagram, Snapchat ale clientilor, comunicand prin tactici complexe - de la storytelling pe hashtaguri, la cel vizual si video.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont