"Pana la sfarsitul acestui an, preconizam ca vom incheia intre 30.000 si 50.000 de astfel de abonamente, din care jumatate vor fi contractate de clientii noi", a declarat Ionut Patrahau, directorul general adjunct al bancii.
Banca Transilvania isi propune ca, pana la sfarsitul anului 2007, sa inregistreze 200.000 de clienti din randul IMM-urilor.
Valoarea unui abonament este de 10 euro pe luna, pentru clientii noi, si este valabil sase luni. Pentru clientii mai vechi, abonamentul este calculat ca medie a comisioanelor platite in ultimele sase luni.
Dup expirarea celor sase luni, valoarea abonamentului este recalculata.
Daca valoarea totala a comisioanelor aferente operatiunilor efectuate de firma, intr-o luna, este mai mica decat valoarea Abonamentului Bancar, aceasta va achita doar cat a consumat.
De abonamentul bancar pot beneficia IMM-urile cu o cifra de afaceri de maximum 1,5 milioane de lei.
"Dezvoltarea retelei de agentii va avea la baza si va depinde de combinarea sectorului de retail cu cel pentru IMM-uri. Nu vom mai deschide agentii doar pentru retail", a conchis Patrahau.
Abonamentul bancar este cel de-al saselea produs destinat exclusiv IMM-urilor, fiind primul produs non-credit, componenta a proiectului lansat de Banca Transilvania special pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Banca Transilvania face parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, avand 12 ani de activitate si o cota de piata de 4 %.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: