Piata finantarilor pentru IMM-uri este perceputa de bancheri cu un potential imens de crestere dupa momentul aderarii la UE. Odata cu intensificarea concurentei pe zona de retail, acest segment este vazut ca urmatoarea zona de expansiune rapida.
Banca Transilvania va introduce, de la 1 iulie, un abonament bancar prin intermediul caruia intreprinderile mici si mijlocii nu vor mai plati comisioane pentru operatiunile bancare, indiferent de numarul si volumul acestora.

"Pana la sfarsitul acestui an, preconizam ca vom incheia intre 30.000 si 50.000 de astfel de abonamente, din care jumatate vor fi contractate de clientii noi", a declarat Ionut Patrahau, directorul general adjunct al bancii.

Banca Transilvania isi propune ca, pana la sfarsitul anului 2007, sa inregistreze 200.000 de clienti din randul IMM-urilor.

Valoarea unui abonament este de 10 euro pe luna, pentru clientii noi, si este valabil sase luni. Pentru clientii mai vechi, abonamentul este calculat ca medie a comisioanelor platite in ultimele sase luni.

Dup expirarea celor sase luni, valoarea abonamentului este recalculata.

Daca valoarea totala a comisioanelor aferente operatiunilor efectuate de firma, intr-o luna, este mai mica decat valoarea Abonamentului Bancar, aceasta va achita doar cat a consumat.

De abonamentul bancar pot beneficia IMM-urile cu o cifra de afaceri de maximum 1,5 milioane de lei.

"Dezvoltarea retelei de agentii va avea la baza si va depinde de combinarea sectorului de retail cu cel pentru IMM-uri. Nu vom mai deschide agentii doar pentru retail", a conchis Patrahau.

Abonamentul bancar este cel de-al saselea produs destinat exclusiv IMM-urilor, fiind primul produs non-credit, componenta a proiectului lansat de Banca Transilvania special pentru intreprinderile mici si mijlocii.

Banca Transilvania face parte din Grupul Financiar Banca Transilvania, avand 12 ani de activitate si o cota de piata de 4 %.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri