Credit Europe Bank Romania a raportat pe anul fiscal 2016 un profit brut de 8 milioane de euro, in scadere cu o treime fata de 2015, cand profitul inainte de impozitare a fost 12 milioane de euro. Rezultatele bancii au fost sustinute de activitatea pe zona de carduri, unde banca are o cota de piata importanta pe segmentul cardurilor de cumparaturi.

"Pe segmentul retail, sub brandul CardAvantaj, cardurile de credit au continuat sa fie principalul motor de crestere. Numarul acestora a crescut cu 50%, iar cifra totala de afaceri in aceasta zona a crescut cu 15% comparativ cu 2015", a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank Romania.

In privinta cardurilor, tinta pentru 2017 vizeaza o crestere a vanzarilor cu 20% si o cifra de afaceri cu peste 15% mai mare fata de anul trecut. Credit Europe Bank se bazeaza in atingerea tintei si pe un produs lansat anul trecut, “Ferrari Card”.

In 2016, depozitele totale ale clientilor au crescut cu 18%, apropiindu-se de nivelul de 700 milioane de euro si asigurand.

“Privind in perspectiva, suntem increzatori in capacitatea noastra de a ne continua cresterea profitabila atat in 2017, cat si dincolo de acest an. Principalele noastre preocupari vor fi si in 2017 cresterea segmentului de carduri, precum si activitatile de creditare a firmelor mari si a IMM-urilor”, a completat Yakup Cil.

Citeste si:
Centrul comercial Colosseum a obtinut finantare pentru dezvoltare
Centrul comercial Colosseum a...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Alte doua banci lanseaza Apple Pay! Americanii au 12 parteneriate