Șerban Negrescu, Head of Product Management în cadrul Orange Money, Fintech-ul local deținut de operatorul telecom Orange, a precizat, în cadrul raportului Digital Banking Factbook, că principalul competitor este cash-ul, nu băncile sau alte FinTech-uri, o provocare fiind să mute aceste tranzacții spre canalele digitale.

"Credem cu tărie că digitalul, cu rapiditatea și precizia specifică, ne oferă timp pentru experiențele care contează cel mai mult. Tranzacțiile cash ne costă timp și bani. Suntem adesea întrebați cine sunt competitorii noștri direcți și dacă ne simțim amenințați de bănci sau de alte Fintech-uri. Răspunsul nostru este același: salutăm competiția, deoarece credem că principalul nostru competitor este cash-ul, nu alte instituții financiare", atrage atenția Șerban Negrescu.

Potrivit oficialului Orange Money, în continuare aproape 75% din populația României folosește preponderent cash, așa că toți jucătorii importanți din industrie - bănci, FinTech-uri și reglementatori - trebuie să aibă un rol decisiv în această luptă anti-cash.

"Circa 60% dintre români au un cont bancar, România având una dintre cele mai mici rate de intermediere financiară din Uniunea Europeană. Prin urmare, cea mai importantă luptă a noastră este cu numerarul. Este o provocare să mutăm aceste tranzacții spre canalele digitale, iar misiunea noastră prin Orange Money este să oferim un serviciu care prin simplitatea în utilizare să convingă cât mai mulți clienți să adopte plățile și serviciile financiare mobile", a subliniat Șerban Negrescu.

Puteți afla ce inovații și funcționalități oferă aplicația Orange Money din raportul Digital Banking Factbook.

"Opțiunile clienților în căutarea celui mai bun serviciu FinTech sunt în creștere și am depășit deja era comodității, atingem acum nivelul opțiunilor gratuite, dar premium. Gândiți-vă la opțiunea de a avea disponibil un card virtual în câteva minute și de a putea să faci plăți online ori contactless aproape instant. Sau să faci transferuri în diferite monede fără niciun comision" - Șerban Negrescu, Orange Money

Este de altfel și scopul Orange, de a deveni un furnizor pentru cele mai importante nevoi ale consumatorilor, de la conectivitate la gestionarea bugetului personal.

"Construim loialitatea printr-o experiență de tipul , specifică telecom. Prin telefonul mobil, acest dispozitiv omniprezent în viețile noastre, avem deja o conexiune cu clienții noștri. O experiență financiară completă pe mobil a venit natural în acest convergent. Clienții Orange care au deja abonamente, își pot deschide un portofel digital 100% online sau dintr-un Orange Shop. Serviciul este disponibil și pentru clienții prepaid în shop-uri", a explicat Șerban.

În plus, FinTech-ul a construit și un pachet de beneficii pentru cei mai loiali utilizatori, incluzând bonusuri la traficul de Internet, cash-back la diverși comercianți și puncte Thank You care pot fi folosite pentru achiziția de telefoane și gadget-uri. De, asemenea, clienții Orange Money pot efectua transferuri fără niciun comision în 16 valute, dar și plăți și retrageri gratuite de la ATM oriunde în lume.

Astfel, de la înrolare și până la aprobarea unui credit, Orange Money oferă o experiență digitală transparentă din punct de vedere al comisioanelor și condițiilor, dar și ușoară, din perspectiva utilizării.

Puteți citi opinia completă a specialistului Orange Money în Digital Banking Factbook.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri