Chiar daca in 2011 s-au intamplat cateva lucruri spectaculoase in ceea ce priveste avansul tehnologic, in acelasi an companii precum Apple si Samsung au lansat produse noi, care au urmat tiparul de succes al unor modele anterioare, cum era de asteptat de altfel. iPhone 4S, iPad 2 si Galaxy S II sunt toate sunt demonstratii de forta in ceea ce priveste performanta, dar in acelasi timp au foarte multe in comun cu generatia anterioara de produse, scriu jurnalistii de la Playtech.

Probabil ca, la nivel de marketing, s-a demonstrat ca utilizatorii accepta mult mai usor si considera un upgrade mult mai util o versiune a unui produs cu o cifra superioara la final. Nu vom sti niciodata adevarul, insa, poate ca HTC Desire S, de exemplu, s-ar fi vandut mai bine daca lumea ar fi stiut ca era vorba despre al doilea Desire.

Tablet PC-uri

Chiar daca in 2010 a fost lansat iPad-ul, anul tabletelor a fost de fapt 2011. Netbook-urile aproape ca au disparut de pe piata in secunda in care Google a lansat Honeycomb, versiunea de Android 3.0 optimizata pentru tablete.

Odata cu Motorola Xoom, prima tableta cu Honeycomb, Apple avea un concurent serios pentru al sau iPad. Intr-adevar, tabletele cu Android inca au o cota destul de mica din piata fata de tabletele cu sistem de operare iOS, insa, chiar si in aceste conditii, e bine de stiut ca se antreneaza concurenta pentru a motiva ambele parti sa genereze solutii mai performante si mai prietenoase cu utilizatorii.

Cititi mai multe despre ce s-a intamplat in 2011 pe site-ul Playtech.

Sursa foto: Apple


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Samsung, schimbari eco-strategice: Inlocuieste materialele plastice