O pagina web interactiva poate convinge un vizitator sa devina client
Un flux mare de vizitatori inseamna o expunere buna. Ca sa atingi acest obiectiv, trebuie sa apelezi la diverse ôtrucuriö tehnice care sa ofere site-ului un plus de interactivitate.

Oricare ar fi scopurile unui site, atingerea lor poate fi considerata direct proportionala cu numarul de vizitatori care opteaza sa intre pe acea pagina de Internet. ôCu cat atragi mai multi vizitatori, cu atat poti converti mai multi in utilizatori, clienti sau cititoriö, spune Ionut Oprea, director de comunicare in cadrul companiei netBridge. Asadar, valoarea de business a atragerii unui numar cat mai mare de vizitatori pe site-ul unei companii este ca poate asigura atingerea obiectivelor pentru care acesta a fost realizat.

ôCalitativ vorbind, nu exista nici o diferenta intre traficul pe un site si numarul de clienti care se perinda tot week-end-ul prin ultimul mall deschis in Bucurestiö, este de parere Dorin Ostaficiuc, consultant independent WSI.

Procentajul de vizitatori din numarul total al celor care acceseaza un site, pe care o companie l-a convins sa se inscrie la un newsletter, sa participe la un sondaj rapid (poll), sa descarce un fisier sau sa cumpere produsul sau, este un element care poate fi si trebuie masurat. Acesta se numeste rata de conversie si este adevaratul ôplusö pentru un business. Cunoscand acest metric, reprezentantii companiilor vor sti ce elemente de functionalitate sunt necesare pe site pentru a ôconvertiö vizitatorii in clienti. ôPe un site web, rareori se intra ôdin gresealaö. Se poate astfel spune ca traficul masoara chiar succesul site-ului si, extinzand, succesul companiei, produsului sau campaniei de promovareö, arata Gelu Toaipa, partner la Headstrong Ltd. (Webdesigner.ro). Putini sunt cei care nu au auzit de site-ul unde puteai ôcastiga cu ardeiulö sau puteai arunca cu sageti in Traian Basescu.

Dar lista cu astfel de exemple este foarte lunga. Site-ul nonprofit Alpinet.org, aflat in primele 100 din Romania din punctul de vedere al traficului, a atras mai multi vizitatori datorita faptului ca ofera facilitati interactive de negasit pe alte pagini web de profil. Iar toate acestea sunt posibile datorita si tehnologiilor multimedia. In opinia lui Dorin Ostaficiuc, un site care nu ôisi intreabaö vizitatorii cine sunt (adresa de e-mail), ce parere au despre un anumit subiect (sondaj), nu trezeste cat mai multe emotii (prin elemente video sau audio) este sortit esecului. Intotdeauna, decizia de a cumpara se ia emotional, iar interactivitate inseamna pentru un site ca ôare viataö, ca este functional si isi atinge scopul, are o rata de conversie mare.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=23325&shift=1

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea IT & C »



Setari Cookie-uri