Orange Romania a inregistrat in primul trimestru al anului venituri de 239 milioane de euro, in crestere cu 23,3% fata de perioada similara a anului trecut,in contextul majorarii numarului de clienti cu 34%, la 7,1 milioane, a anuntat compania mama France Telecom.
La nivel mondial, compania France Telecom, a carei participatie indirecta la Orange Romania a ajuns in luna aprilie a anului trecut la 96,63%, a inregistrat in primul trimestru venituri totale de 12,8 miliarde euro, iar numarul de clienti a ajuns la 147 milioane persoane.

Anul trecut, Orange Romania a consemnat o cifra de afaceri de 870 milioane de euro, in crestere cu 39,2% fata de 2004. In ultimele trei luni ale anului 2005, cifra de afaceri a operatorului roman s-a situat la 249 milioane de euro, comparativ cu 188 milioane de euro pentru intervalul similar din 2004.

In ceea ce priveste numarul de clienti , Orange Romania a ajuns la cota 7,1 milioane la sfarsitul lunii martie a acestui an , in crestere cu 34% fata de perioada similara a anului trecut. Potrivit oficialilor companiei, aceasta crestere a numarului de clienti a determinat o majorare cu 23.3% a incasarilor obtinute pana la 31 martie 2006.

Principalul concurent al Orange pe piata autohtona, Vodafone, nu a facut inca publice rezultatele financiare pentru primul trimestru al acestui an.

In acelasi timp, Orange estimeaza ca rata penetrarii acestor servicii va creste pana la sfarsitul anului la 75%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri