Branduri care ar putea vinde online si in Romania: fast-food, mobila si haine la un click distanta
Un meniu fast-food, o canapea sau o pereche de blugi sunt acum produse pe care consumatori din intreaga lume si le pot comanda din propria locuinta, de pe calculator sau telefonul mobil. Aflati ce branduri importante livreaza acasa si ar putea sa introduca aceasta facilitate si pentru piata din Romania.
• 3 Martie 2013 • IT & C







1 / 7
Zara
2 / 7
H&M
3 / 7
IKEA
4 / 7
Subway
5 / 7
KFC
6 / 7
Auchan
7 / 7
Carrefour
Zara, cel mai puternic brand de imbracaminte al grupului spaniol Inditex, ofera posibilitatea achizitionarii de produse online in peste 13 state. In 2010, Zara si-a lansat magazine online in cele mai importante sase piete din portofoliu - Spania, Marea Britanie, Portugalia, Italia, Germania si Franta.
De asemenea, clientii din Statele Unite ale Americii si Coreea de Sud pot cumpara direct de pe site-ul companiei incepand cu 2011. In prezent, Zara ofera posibilitatea achizitionarii online a produselor in 18 tari din Europa, precum si in Japonia.
Sursa foto: Inditex.com
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
De asemenea, clientii din Statele Unite ale Americii si Coreea de Sud pot cumpara direct de pe site-ul companiei incepand cu 2011. In prezent, Zara ofera posibilitatea achizitionarii online a produselor in 18 tari din Europa, precum si in Japonia.
Sursa foto: Inditex.com
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Retailerul suedez de fashion H&M isi va lansa magazinul online in SUA, cea mai mare piata de e-commerce din lume, in paralel cu deschiderea a 325 de noi magazine. In prezent, clientii din Austria, Danemarca, Finlanda, Germania, Olanda, Norvegia, Suedia si Marea Britanie pot comanda online direct de pe site.
De asemenea, brandul Weekday va lansa magazine online in 18 tari, in 2013. Din portofoliul H&M mai fac parte brandurile COS, Monki, Cheap Monday si Other Stories.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
De asemenea, brandul Weekday va lansa magazine online in 18 tari, in 2013. Din portofoliul H&M mai fac parte brandurile COS, Monki, Cheap Monday si Other Stories.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Compania suedeza IKEA ofera posibilitatea achizitionarii online pentru clientii din apoape 20 de tari printre care Marea Britanie, Turcia, Suedia, Finlanda, Elvetia, Portugalia, Austria, Olanda, Italia, Irlanda, Franta, Spania, Germania si China.
Retailerul de mobila, fondat in 1943, detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii. In anul de catalog 2012 IKEA a avut vanzari de 27,5 miliarde euro, in urcare cu 14%.
Retailerul de mobila, fondat in 1943, detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii. In anul de catalog 2012 IKEA a avut vanzari de 27,5 miliarde euro, in urcare cu 14%.
Infiintat in anul 1965, in Connecticut, SUA, Subway detine in prezent peste 36.000 de restaurante, in 98 de tari, fiind liderul mondial in industria Quick Service Restaurant. Compania ofera posibilitatea de a comanda online doar clientilor din SUA si Canada. In Romania, Subway ofera servicii de catering. Primul restaurant Subway din Bucuresti a fost deschis in aprilie 2012 in zona Piata Victoriei.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Livrarea la domiciliu genereaza pentru lantul de restaurante de tip fast-food KFC o treime din vanzarile realizate in Egipt si aproximativ jumatate din vanzarile raportate in Kuwait.
KFC livreaza la domiciliu si in tari precum China, Singapore si Statele Unite ale Americii. In Orientul Mijlociu exista peste 450 de restaurante care ofera posibilitatea comandarii online.
Cititi si Livrari la domiciliu, by McDonald’s: se schimba regulile jocului in industria fast food?
KFC livreaza la domiciliu si in tari precum China, Singapore si Statele Unite ale Americii. In Orientul Mijlociu exista peste 450 de restaurante care ofera posibilitatea comandarii online.
Cititi si Livrari la domiciliu, by McDonald’s: se schimba regulile jocului in industria fast food?
Pentru a tine pasul cu dezvoltarea rapida a segmentului e-commerce, retailer-ul francez Auchan si-a consolidat divizia online relansand in anul 2010 trei concepte destinate cumparaturilor online - site-ul Auchandirect (disponibil in Franta si Polonia), site-ul GrosBill (destinat produselor high-tech) si conceptul AuchanDrive, un lant de distributie situat la granita dintre e-commerce si retail-ul traditional (consumatorii pot comanda online si isi pot ridica produsele direct din magazin, acestea fiind incarcate in masina in mai putin de 5 minute).
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Te pasioneaza comertul pe Internet? Atunci vino la ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.
Grupul francez Carrefour s-a concentrat incepand cu anul 2011 pe dezvoltarea solutiilor e-commerce pentru produsele alimentare si non-alimentare. De exemplu, 90% dintre consumatorii din Spania pot comanda produse direct online, acestea fiindu-le livrate ulterior acasa.
De asemenea, site-ul Carrefour din Brazilia specializat pe produse non-alimentare a fost lansat in 2010 si este in prezent unul dintre primele sase site-rui accesate de consumatori pentru cumparaturi de acest gen. Grupul are o prezenta online puternica si in Franta sau Taiwan.
In acelasi timp, Carrefour a dezvoltat si conceptul de drive in, prin intermediul caruia consumatorii comanda produsele acasa si le ridica ulterior din magazin. Conceptul este foarte popular in Franta, Belgia, Spania.
De asemenea, site-ul Carrefour din Brazilia specializat pe produse non-alimentare a fost lansat in 2010 si este in prezent unul dintre primele sase site-rui accesate de consumatori pentru cumparaturi de acest gen. Grupul are o prezenta online puternica si in Franta sau Taiwan.
In acelasi timp, Carrefour a dezvoltat si conceptul de drive in, prin intermediul caruia consumatorii comanda produsele acasa si le ridica ulterior din magazin. Conceptul este foarte popular in Franta, Belgia, Spania.
Te-ar putea interesa si: