Dupa mai bine de doi ani de la liberalizarea deplina a pietei comunicatiilor, cei mai importanti jucatori din telefonie ataca puternic zona serviciilor de tip roaming, detinuta acum de cei doi mari operatori mobili, Vodafone si Orange, dar pe care incearca sa isi gaseasca locul si noul intrat - Cosmote.

Cosmote Romania a lansat astazi cel mai mic tarif unic de roaming de 0,65 de euro pe minut, cu TVA inclus, potrivit unui comunicat de presa al companiei, dar acesta este valabil doar pentru tarile sud-est europene in care operatorul are subsidiare locale.

Prin politica noastra de tarifare unica si accesibila, Cosmote Romania este incantata sa ofere clientilor sai tarife unice de roaming catre orice destinatie, in tarile unde grupul Cosmote este prezent, a declarat directorul de roaming Cosmote Romania Oana Cristea.

Liderul de pe piata telefoniei mobile din Romania, Orange, ofera tarife de roaming de intre 0,68 si 0,98 de dolari pe minut, fara TVA, pentru convorbirile efectuate in afara Romaniei, apelurile spre Romania fiind taxate cu intre 0,88 si 2,88 dolari, in functie de tara din care este initiat apelul.

Aceleasi tarife la Vodafone, celalalt operator important pe piata romana, sunt de 0,69-0,99 dolari, respectiv 0,89-2,89 dolari.

Pentru clientii cu abonament, serviciile de roaming Cosmote sunt disponibile in 238 de retele din 112 tari, iar utilizatorii cartelei Cosmote beneficiaza de serviciile de roaming in 214 retele din 111 tari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri