Operatorul a inregistrat o crestere de 541.000 de persoane care folosesc serviciile sale
Compania MobiFon, operatorul serviciului de telefonie mobila Connex, si-a majorat numarul clientilor, in ultimul trimestru al anului trecut, cu 541.000 de persoane, pana la 4,91 milioane, se arata intr-un comunicat al Telesystem International Wireless (TIW), actionarul majoritar al MobiFon. Principalul concurent al MobiFon pe piata romaneasca, Orange Romania, a anuntat, luni, atingerea pragului de cinci milioane de clienti.

Potrivit MobiFon, ultimele trei luni ale anului trecut au reprezentat cel mai bun trimestru din istoria companiei in ceea ce priveste atragerea de noi clienti. De asemenea, ponderea serviciilor postplatite (abonamente) a crescut, reprezentand 40,9 la suta din numarul noilor clienti in perioada mentionata.

Astfel, la sfarsitul lunii decembrie a anului trecut, ponderea clientilor cu abonamente a fost de 34,3 la suta din total, restul de 65,7 la suta detinand cartele preplatite. Oskar Mobil Cehia, celalalt operator detinut de TIW, si-a majorat portofoliul cu 84.000 de clienti, pana la 1,83 milioane. Aproape 48 la suta din acestia detineau abonamente. Cumulat, TIW avea peste 6,7 milioane de clienti la sfarsitul anului trecut.

"In ambele cazuri, suntem foarte multumiti de cresterea numarului de clienti, mai ales in ceea ce priveste segmentul abonamentelor", a spus presedintele si directorul general al TIW, Alexander Tolstoy.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri