Unii jucatori din piata si analisti privesc multiplele “sarbatori ale reducerilor” ca fiind daunatoare, insa oficialii Altex sunt de o parere diametral diferita – “avem patru Black Friday anual, cate un eveniment pe trimestru, cel mai mare venind in noiembrie. Feedback-ul primit de la clienti este extrem de pozitiv”.

WALL-STREET.ro a discutat cu Stefan Varsa, retail manager si cu Tia Ghinea, marketing manager la Altex, atingand subiecte importante pentru piata de retail si eCommerce – cat vinde Altex si pe ce canale, cum reactioneaza clientii (dar si concurenta) la multiplele evenimente de reduceri si ce strategii de comunicare are compania.

“Reactia consumatorilor ne face sa credem ca este o strategie foarte buna – nu trebuie sa astepte pana in noiembrie pentru a primi cele mai bune preturi si parerea noastra este ca piata CERE aceste lucruri”, spune Tia Ghinea, referindu-se la cele patru Black Friday-uri ale companiei.

Citeste intreg interviul pe WALL-STREET PRO.

Citeste si:
Ce măsuri iau Altex si Media Galaxy
Ce măsuri iau Altex si Media...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Analiza: eCommerce-ul impinge piata electroIT
Setari Cookie-uri