Pana in acest moment, 28.000 de romani sunt abonati ai serviciului de televiziune digitala prin satelit. Potentialul pietei se situeaza insa undeva in jurul cifrei de 600.000 de abonati, conform estimarilor furnizorilor de televiziune digitala. In acest moment, pentru acesti consumatori se lupta doar doua companii, RCS si Focus Sat, singurele care ofera aceste servicii de televiziune in Romania. "Ne adresam cu precadere acelui segment de populatie care nu are acces la reteaua de televiziune prin cablu, segment pe care il estimam la circa 1,2 milioane de gospodarii. Dintre acestea, credem ca aproximativ jumatate vor fi interesati de serviciile de acest tip", spune Adrian Cojocaru, vicepresedinte operatiuni al Focus Sat Romania, companie care are, in acest moment, aproximativ 3.000 de abonati. Mare parte a clientilor provin din zonele neacoperite de retelele de televiziune prin cablu, cum ar fi zonele rurale sau de munte, sau chiar din zone mai speciale.

"Am primit, de exemplu, o cerere de pe o platforma petroliera din Marea Neagra", ne-a marturisit Ionut Tarcea, director de marketing RDS-RCS, companie care deserveste 25.000 de abonati. Costurile initiale care trebuie suportate de consumator pentru accesarea serviciului de televiziune digitala implica achizitionarea unui aparat-receptor si a unei antene de satelit. Pana la 1 noiembrie, vizionarea este gratuita, urmand ca, din noiembrie, sa fie perceputa o taxa lunara de 189.000 de lei pentru fiecare pachet.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri