Zitec a înregistrat o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro în 2020, în creștere cu 50% comparativ cu anul precedent. În ultimii zece ani, evoluția companiei s-a menținut pe un trend ascendent, raportând o rată medie anuală de creștere a afacerilor de 29%.

Pentru anul în curs, Zitec mizează pe dezvoltarea segmentelor de dezvoltare software, soluții cloud și e-commerce, aplicații de mobil și soluții blockchain, web design și digital marketing. Pe lângă aceste direcții, compania va investi în continuare în dezvoltarea produselor proprii - Regista și Mirro.io, menite să susțină companiile private, cât și instituțiile publice în procesele lor de transformare digitală.

Pe tot parcursul anului 2020, Zitec a continuat dezvoltarea proiectelor pentru clienți din Europa și SUA. Printre aceștia se numără clienți din diverse industrii, precum: Sameday, ST Microelectronics, Flanco, eMAG, PayU, Credit Europe Bank, iELM sau Startarium.

Compania a raportat rezultate foarte bune și pe segmentele de soluții software personalizate și soluții cloud, dezvoltate atât de Microsoft cât și de Google, înregistrând o creștere de 300% în 2020 și atingând valoarea de 2 milioane euro. Creșterea a fost susținută de proiectele derulate pentru clienții din portofoliul companiei precum: Decathlon, Sameday, Flanco, Vivre, 7Card, Teilor sau Adore Me.

Rezultatele înregistrate de companie în 2020 au fost posibile și datorită maturității parteneriatelor Zitec cu Google, Microsoft și Adobe (Magento Commerce). Începând cu luna iulie 2020, Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai înalt nivel destinat partenerilor care au demonstrat performanță în implementarea soluțiilor Google Cloud pentru creșterea rezultatelor în business.

Tot anul trecut, compania a fost inclusă de Google Cloud pe lista primilor nouă parteneri Recommendations AI din întreaga lume care pot implementa soluția Google.

Numărul clienților Regista a crescut cu peste 37%

Regista, lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și managementul documentelor în administrația publică locală, a continuat anul trecut digitalizarea instituțiilor publice prin Caravana Regista, dar și prin lansarea Ghidului esențial pentru digitalizarea primăriei. Astfel, numărul clienților Regista a crescut cu peste 37%, soluția generând afaceri totale de 750.000 euro.

Până în prezent, aproximativ 600 de instituții publice și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista. Aplicația are peste 12.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat de-a lungul timpului 11 milioane de documente.

Cel de-al doilea produs propriu din portofoliul Zitec, Mirro.io, ajută companiile să-și construiască și să-și susțină o cultură orientată pe transparență, recunoaștere și feedback continuu, fiind un instrument esențial în dezvoltarea performanței în cadrul organizațiilor. Mirro încurajează alinierea membrilor echipei cu obiectivele companiei, iar prin modulele de administrare HR simplifică procesele de administrare de personal.

În prezent Mirro.io este folosit de clienți din toată lumea, din țări precum România, Canada, SUA, Noua Zeelandă, Australia, Franța, Germania, Belgia, Ungaria, Turcia, Portugalia, Brazilia, Ecuador, Paraguay, Israel, Slovacia și Estonia.

„Pe toată perioada anului trecut, echipa Zitec s-a implicat activ în accelerarea procesului de transformare digitală în foarte multe domenii, iar acest lucru s-a reflectat și în veniturile anuale înregistrate, în creștere cu 50% față de 2019. Prin toate demersurile noastre de digitalizare, dar și prin diversificarea gamei de servicii, ne-am susținut clienții și partenerii, indiferent că vorbim de companii private sau de instituții publice, cu soluții prin care să-și eficientizeze activitatea, reducând astfel din efectele negative ale pandemiei”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.

În ceea ce privește divizia de Digital Marketing, aceasta a înregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, în creștere cu 100% față de anul anterior. De asemenea, divizia și-a mărit echipa la 18 specialiști cu certificări Google Ads, Google Analytics și Facebook Blueprint pentru a acoperi creșterea numărului de clienți și de proiecte. Totodată, Zitec este o agenţie Google Premier Partner și Facebook Marketing Partner.

Pe toată perioada anului trecut, Zitec s-a concentrat și pe creșterea echipei și atragerea de oameni talentați printr-un proces de recrutare exclusiv online. Astfel, compania a încheiat anul cu o echipă de 187 membri, în creștere cu 22% față de decembrie 2019, alăturându-se în total 58 de noi colegi. În continuare, Zitec urmărește extinderea echipei cu specialiști precum PHP Developer, Magento Developer, Security Analyst, DevOps Engineer, Lead Frontend Engineer, Content Marketer și Business Developer.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri