La câteva săptămâni de la anunțul privind creșterea tarifelor, Netflix vine cu o nouă veste mai puțin plăcută pentru utilizatori: un nou sistem prin care va stopa utilizarea aceluiași cont în mai multe locuințe.

Chengyi Long, directorul departamentului de inovație, precizează că ”în timp ce aceste planuri tarifare pentru întreaga locuință au avut o popularitate crescută, ele au creat confuzii legate de cum și când abonamentul Netflix poate fi împărțit cu altcineva. Astfel, împărțirea unui cont pentru mai multe locuințe are un impact asupra abilității noastre de a investi în noi producții”.

Netflix va testa noul sistem, ce presupune un cost mai mare pentru utilizatorii care vor să-și împartă contul cu persoane ce nu locuiesc în aceeași casă cu ele, în Chile, Costa Rica și Peru. Astfel, abonații care vor să ofere posibilitatea prietenilor de a le utiliza abonamentul vor trebui să plătească extra aproximativ 3 dolari în Chile, aceeași sumă în Costa Rica și puțin peste 2 dolari în Peru, scrie The Verge.com.

Nu este prima dată când Netflix experimentează metode menite să oprească împărțirea contului cu prietenii. Anul trecut, Netflix a testat un instrument prin care bloca utilizatorii neautorizați.

Toate aceste eforturi dau de înțeles că Netflix pune din ce în ce mai mult accent pe o strategie menită să limiteze împărțirea abonamentului între mai multe persoane, cu scopul de a crește baza de utilizatori care se află în scădere.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri