Google a lansat, special pentru retaileri, mai multe instrumente ce se folosesc de inteligența artificială generativă pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături, a anunțat divizia cloud a companiei.
Seria de noi instrumente include un chatbot ce operează pe baza inteligenței artificiale generative și pe care retailerii îl pot folosi pe site-uri și în aplicații pentru smartphone-uri, transmite cnbc.
Așa-numitul agent virtual poate sta de vorbă cu consumatorii și poate oferi recomandări bazate pe preferințele acestora, arată compania, conform aceleiași surse.
"În numai un an, inteligența artificială generativă s-a transformat dintr-un concept abia recunoscut în una dintre capabilitățile aflate cel mai mult în mișcare în tot ceea ce ține de tehnologie, dar și o componentă critică de pe agenda multor retaileri", a transmis un reprezentant Google.
🛍️ #GoogleCloud launches new #generativeAI tools for retailers to improve online shopping, including a chatbot that can offer product recommendations to consumers (@alexkoller_ / CNBC) #nrf2024 #ces2024 #AI @googlecloud https://t.co/bSO8q1rrbv
— 🇺🇦Evan Kirstel #B2B #TechFluencer (@EvanKirstel) January 11, 2024Citeste si:
Google nu este însă singurul gigant tech care dezvoltă astfel de instrumente pentru retaileri.
În septembrie, de exemplu, Amazon a lansat un produs pentru vânzători care îi ajută pe aceștia să creeze texte care să promoveze produsele mai bine.
De asemenea, Amazon s-a folosit recent de inteligența artificială inclusiv pentru a sumariza recenziile lăsate de clienți la anumite produse.
"Acesta este doar vârful aisbergului în ceea ce privește felul în care vrem să folosim inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiența vânzătorilor și pentru a-i ajuta să aibă succes", a explicat de asemenea un reprezentant Amazon.
Sursa foto: Shutterstock / Montri Nipitvittaya
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: