Compania elena Cosmote Mobile Telecommunications SA a anuntat ca va imprumuta 60 de milioane de euro subsidiarei Cosmote Romania pe o durata de 12 luni
Operatorul elen de telefonie mobila a mai semnat in iulie 2006 un acord de imprumut cu subsidiara sa din Romania, in valoare de 160 de milioane de euro, cu termen pana la data de 7 februarie 2007. Aceste imprumuturi fac parte din programul de finantare al Cosmote Romania in perioada 2006 - 2008, a carui valoare totala este de 400 de milioane de euro.

Grupul elen Cosmote si-a inceput operatiunile in Romania, prin intermediul Cosmote Romania, in decembrie 2005, anuntand un numar de 275.000 de clienti dupa primele patru luni de activitate. Cosmote Romania a aparut in decembrie 2005, cand grupul elen a relansat operatorul Cosmorom. Pentru aceasta relansare compania a anuntat ca va realiza investitii de 400 de milioane de euro pana in 2008.

Cosmote Romania a anuntat in octombrie ca a depasit trei milioane de clienti. Compania are o retea de distributie formata din peste 770 de magazine Cosmote, Internity, Romtelecom, Germanos, dealeri independenti si peste 15.000 de puncte de vanzare de cartele pre-platite si cartele de reincarcare.

Odata cu cresterea cotei de piata si a cererii pentru produsele si serviciile sale, Cosmote estimeaza ca isi va atinge obiectivele financiare anuntate pentru Romania, de a inregistra EBITDA pozitiv in anul 2008 si a raporta profit in 2009.






Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri