Compania Webhelp Romania, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata locala de call-center, va angaja in 2008, aproximativ 600 de persoane pentru pozitia de consilier clientela, ajungand astfel la un numar de 1.000 de angajati.
Piata de call-center a cunoscut in 2007 un trend ascendent si a condus la crearea unui numar important de locuri de munca si tot mai multe companii straine vizeaza piata romaneasca pentru viitoare investitii, astfel incat, in ultimul an, aproape in fiecare luna au intrat in Romania noi actori.

"Chiar daca exista o flexibilitate a angajatului roman de a se plia pe program, de a invata mult si repede, atragand in acest fel investitiile companiilor straine, piata din Bucuresti va ajunge in curand la saturatie, deja multi dintre actualii jucatori iau in calcul extinderea si in marile orase ale tarii", a declarat pentru Wall Street, Mihaela Peta, director general Webhelp Romania.

Cititi mai multe in editia de astazi a Wall-Street Careers.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri