Un cititor a venit zilele trecute la ziar pentru a se plange in legatura cu ceea ce a numit lipsa de profesionalism si atitudinea monopolista a societatii de cablu la care este abonat (RCS). Desi, spune el, isi plateste cu regularitate abonamentul (de obicei, cu mai multe luni inainte), a fost debransat pentru ca nu a platit pentru luna in curs. Disciplinat, cetatenul a platit ceea ce trebuia platit, dar a trebuit sa astepte patru zile pentru a fi rebransat, desi in mod normal, conform contractului, operatiunea trebuia desfasurata imediat dupa efectuarea platii. Nu este singurul care a patit-o. Clientii serviciilor de cablu au nemultumiri foarte mari in relatia lor cu firmele de cablu: clauze contractuale abuzive, calitatea semnalului, continutul si modificarea frecventa a grilei de programe.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri