Dictatura cablistilor

Un cititor a venit zilele trecute la ziar pentru a se plange in legatura cu ceea ce a numit lipsa de profesionalism si atitudinea monopolista a societatii de cablu la care este abonat (RCS). Desi, spune el, isi plateste cu regularitate abonamentul (de obicei, cu mai multe luni inainte), a fost debransat pentru ca nu a platit pentru luna in curs. Disciplinat, cetatenul a platit ceea ce trebuia platit, dar a trebuit sa astepte patru zile pentru a fi rebransat, desi in mod normal, conform contractului, operatiunea trebuia desfasurata imediat dupa efectuarea platii. Nu este singurul care a patit-o. Clientii serviciilor de cablu au nemultumiri foarte mari in relatia lor cu firmele de cablu: clauze contractuale abuzive, calitatea semnalului, continutul si modificarea frecventa a grilei de programe.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Robert Negoiță nu mai candidează pe listele PSD
Setari Cookie-uri