AT&T, unul din cei mai mari operatori telecom americani, a anuntat ca va achizitiona active in valoare de 2,35 miliarde dolari de la cel mai mare rival al sau, Verizon Wireless.
Partea pe care o va cumpara operatorul telecom din Statele Unite cuprinde 79 de zone rurale si va afecta mai mult de un milion de utilizatori ai companiei.

Verizon Wireless a fost obligata, practic, sa isi vanda diviziile de servicii (care se regasesc in 18 state) pentru a satisface conditiile impuse de regulatorii de telefonie mobila.

Cele 79 de zone vandute fac parte din cele cumparate de Verizon Wireless anul trecut, de la Alltel Corp. si Rural Cellular, potrivit news.yahoo.com.

AT&T, liderul pietei americane de telecomunicatii, a castigat pachetul de actiuni scos la licitatie de competitorul sau. Tranzactia ii va aduce operatorului 1,5 milioane de clienti noi, insa, deoarece telefoanele produse de AT&T nu sunt compatibile si in retelele Alltel sau Verizon, utilizatorii respectivi vor trebui sa isi cumpere alte telefoane pentru a folosi reteaua AT&T.

Reprezentantii companiei au declarat ca tranzactia se va incheia in cel de-al patrulea trimestru al anului, iar dupa acest moment va mai trece inca un an pana cand AT&T va inlocui reteaua tehnologica achizitionata cu una proprie. Pentru acest lucru, va fi nevoie de o investitie de 400 milioane dolari.

In noiembrie 2008, AT&T a anuntat ca intentioneaza sa vanda companiei Verizon Wireless cinci zone in care sunt disponibile serviciile Centennial Communications Corp., pentru 240 milioane dolari. Propunerea inca asteapta aprobarea regulatorilor americani.

Verizon Wireless este un joint-venture intre Verizon Communications Inc. (New York) si Vodafone Group PLC (Marea Britanie).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri