Trendul descendent al pietei IT de la inceputul acestui an a generat o micsorare a volumului vanzarilor pentru toate brandurile de pe piata, insa a mentinut Epson in evolutie pozitiva din punct de vedere al cotei de piata.
"Suntem increzatori ca perioada de back-to-school (inceperea scolii) si lunile urmatoare vor impulsiona vanzarile pe toate gamele de produse", a declarat, pentru Wall-Street, Ciprian Baranga, director de marketing si vanzari Epson Romania.

Echipamentele Epson destinate publicului larg nu au inregistrat o reducere drastica a consumului pe fondul reorientarii spre echipamente mai ieftine.

"Varianta reducerilor drastice de pret nu reprezinta o optiune pe termen lung pentru nici o companie din domeniul nostru, intrucat un echipament de calitate presupune costuri de cercetare, productie si logistica pe masura, care trebuie acoperite la comercializare. Punctual insa, Epson desfasoara campanii cu pret promotional sau cu bonusuri in consumabile sau accesorii pentru echipamente", a spus Baranga.

Vanzarile de proiectoare s-au mentinut la un nivel ridicat atat in primul trimestru al anului, cat, mai ales, in lunile de vara.

Astfel, in aceste luni s-a remarcat o cerere crescuta la proiectoarele home cinema, preferatele publicului pentru a viziona intrecerile sportive de pe programele TV sau pentru a urmari filme in conditii superioare celor de la cinematograf.

Epson a inregistrat in primul trimestru al acestui an o cota de piata de 37% din punct de vedere al numarului de unitati vandute, ceea ce reprezinta o crestere de 29 procente fata de aceeasi perioada a anului 2008, dar o scadere cu 12% fata de rezultatele trimestrului precedent.

O alta gama de produse care genereaza vanzari importante sunt multifunctionalele inkjet, intrucat acestea ofera functii multiple intr-un echipament compact, usor de integrat in ambianta unei locuinte, avand un cost scazut de achizitie.

De succes se bucura si echipamentele din gama foto, destinate celor care doresc sa imprime acasa fotografii de familie sau de vacanta. Echipamente precum Epson Stylus Photo P50, o imprimanta foto economica de mici dimensiuni sau Epson Stylus Photo PX700W, un multifunctional foto wireless cu ecran LCD, au avut parte de vanzari sustinute.

Epson a semnat ieri un parteneriat cu Skin Media, unic importator al producatorului de echipamente foto Nikon, care devine unul dintre distribuitorii brandului la nivel national, incepand din luna septembrie a acestui an.

Parteneriatul Epson - Skin Media are in vedere distributia imprimantelor si a multifunctionalelor Epson (inkjet, laser), a consumabilelor, a imprimantelor fotografice profesionale, a scannerelor destinate utilizatorilor individuali, companiilor sau fotografilor, a imprimantelor matriceale, a multimedia viewerelor, precum si a proiectoarelor Epson din gamele business, educational si home cinema la nivelul partenerilor si consumatorilor finali din intreaga tara.

In prezent, produsele Epson mai sunt distribuite pe piata romaneasca prin intermediul MB Distribution, Despec Romania si Genesys Distributie.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri