Anul 2009 a adus companiei o noua abordare a relatiilor cu clientii, prin eficientizarea activitatilor acestora prin investitii cat mai reduse din partea lor, dupa cum spune Marcel Borodi, CEO si presedinte al grupului Brinel.

Pentru acest an, seful companiei prognoza o comprimare a afacerilor, cu pana la 20 - 25%. Pe fondul schimbarilor induse de situatia economica actuala, Brinel a inregistrat de la inceputul lui 2009 o crestere a cererii de solutii integrate, in comparatie cu anii precedenti, cand cererea de produse avea o pondere mai mare.

"In ceea ce priveste investitiile companiei, acestea continua si in 2009, o importanta deosebita fiind acordata pregatirii angajatilor", a spus Borodi.

Evolutia companiei in piata de-a lungul celor 18 ani de activitate s-a caracterizat printr-o crestere constanta a cifrei de afaceri, de 20-30% in fiecare an si detinerea unui portofoliu de 500 de clienti activi.

"Aceasta evolutie a fost determinata de unul din cele mai importante principii de actiune ale Brinel - observarea pietei si reactia rapida si adaptata la schimbarile acesteia", a completat Marcel Borodi.

Cu sediul central in Cluj Napoca, grupul Brinel are inca 4 puncte de lucru in tara, localizate in Bucuresti, Timisoara, Oradea si Sibiu. Compania are circa 150 de angajati.