Producatorul japonez de electronice Toshiba Corp a inregistrat o scadere a pierderilor in al doilea trimestru fiscal, pe fondul reducerilor de costuri, ce au ajutat grupul sa isi depaseasca estimarile pentru prima jumatate a anului, relateaza Bloomberg.
Grupul a afisat o pierdere neta de 200 milioane yeni (2,2 milioane dolari) in trimestrul ce s-a incheiat la 30 septembrie, dupa o pierdere de 26,9 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat Toshiba.

Profitul operational, reprezentat de vanzari, excluzand costul bunurilor vandute si cheltuielile administrative, a crescut la 39,6 miliarde yeni, de la 710 milioane yeni in aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile au scazut cu 14%, la 1.620 miliarde yeni, potrivit NewsIn.

Toshiba reduce numarul locurilor de munca, precum si cheltuielile de capital si cheltuielile alocate pentru cercetare, pentru a compensa o scadere a cererii pentru semiconductori, telefoane mobile si televizoare.

Compania, care a afisat o pierdere record in anul fiscal anterior, si-a mentinut estimarile pentru anul fiscal ce se va incheia pe 31 martie, mizand pe o reducere a pierderilor si pe o revenire la profit operational.

Pierderea neta din primul semestru a fost de 58 miliarde yeni, sub nivelul de 80 miliarde yeni estimat anterior, dupa o pierdere de 38,5 miliarde yeni in aceeasi perioada a anului trecut.

Compania intentioneaza sa reduca nivelul costurilor fixe cu inca 10% in acest an fiscal, pe langa planul initial, de reducere a costurilor cu 300 miliarde yeni, a anuntat in iunie presedintele Toshiba, Atsutoshi Nishida.

Compania va suprima 3.900 de posturi temporare, in principal in cadrul diviziei de cipuri si de televizoare LCD. Anul trecut, compania a mai disponibilizat 4.500 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri