Producatorul japonez de electronice Panasonic a raportat un profit trimestrial net de 6,11 miliarde yeni, in scadere cu 89% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul reducerii costurilor si vanzarilor solide de echipamente DVD si electrocasnice, potrivit Bloomberg.
In aceeasi perioada din 2008, compania a inregistrat un castig de 55,46 miliarde yeni. Profitul pe actiune au scazut la 2,95 yeni, de la 26,72 yeni in acelasi interval al anului trecut, arata NewsIn.

Castigul operational al celui mai mare producator mondial de televizoare plasma a coborat in intervalul iulie-septembrie la 49,1 miliarde yeni, de la 118,6 miliarde yeni in intervalul similar de anul trecut.

Grupul japonez si-a majorat, de asemenea, previziunea de profit operational pentru intregul an de la 75 la 120 miliarde yeni.

Panasonic vrea sa cumpere alta companie japoneza, Sanyo Electric, pentru a-i majora pozitia pe piata bateriilor pentru automobile hibride si electrice.

Panasonic a beneficiat de subventiile publice ce vizeaza incurajarea achizitiei de aparate electrocasnice "verzi", care au stimulat cererea interna pentru frigiderele sale "ecoenergetice".

Vanzarile consolidate ale grupului au scazut in trimestrul fiscal incheiat pe 30 septembrie cu 21%, la 1.738 miliarde yeni, de la 2.192 miliarde yeni in perioada similara a anului trecut.

Consiliul de Administratie a decis distribuirea unui divident de numai 5 yeni pentru fiecare actiune, platibil pe 30 noiembrie, in scadere de la 22,5 yeni acordat anul trecut.

Panasonic a redus personalul cu 29.155 de angajati din septembrie anul trecut si a taiat alte costuri de 209,3 miliarde yeni, potrivit directorului financiar, Makoto Uenoyama.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri