Intre ianuarie si iunie operatorul a avut venituri de 61 milioane euro mai mici cu 19% fata de cele 75,4 milioane euro din primul semestru din 2008.
La 30 septembrie, UPC avea 1,237 milioane de clienti pe segmentul de televiziune, 256.400 de clienti la serviciile de internet si 144.500 de abonati pe segmentul de telefonie fixa.
Dintre numarul de clienti pe televiziune, compania are 872.800 de utilizatori de cablu analogic, 202.900 la cablu digital si 161.600 la televiziunea digitala prin satelit. Singurul segment unde UPC a inregistrat o scadere a fost pe cel de televiziune analogica, intre iulie si septembrie, numarului de clienti scazand cu aproape 40.100 de utilizatori.
„Desi competitia este un factor in toate pietele din Europa Centrala si de Est, in Romania avem de infruntat o competitie foarte intensa. Aceasta a contribuit la scaderea veniturilor totale, a celor pe segmentul de video si la o scadere usoara a venitului mediu per utilizator (ARPU) in primele noua luni din 2009, fata de perioada similara din 2008. Ca raspuns la aceasta competitie am implementat o strategie agresiva de marketing si de preturi. Aceasta strategie a contribuit la cresteri secventiale ale veniturilor totale si a celor din zona de video in fiecare dintre ultimele patru trimestre. Scopul a fost sa ne mentinem cota de piata si sa ne intarim perspectivele pentru cresterea continua a veniturilor pe viitor, insa nu este sigur daca vom avea succes in a atinge aceste obiective", scrie in raportul UPC Holding.
Oficialii UPC mentioneaza totodata ca schimbarile politice recente au dus la incertitudine economica ceea ce ar putea influenta negativ operatiunile companiei in Romania.
Principalii concurenti ai UPC Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom. In primele noua luni ale acestui an, Romtelecom a avut venituri de 609,4 milioane de euro, mai mici cu 7,2% fata de cele 656,4 milioane euro de la sfarsitul lui septembrie 2008.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: